Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - mblender

Pagina's: [1]
1
Onderhanden werk / Re: Houten slaapkamer/bureau
« Gepost op: 08 april 2016, 11:39:53 am »
Met cycles, in blender internal werk ik tegenwoordig niet meer

2
Onderhanden werk / Houten slaapkamer/bureau
« Gepost op: 08 april 2016, 10:43:43 am »
Hallo iedereen,
Na lang afwezig te zijn heb ik dan toch nog eens iets wat denk ik het posten waard is.
Het is een slaapkamer die ook dient als bureau, met een houten wand en ik heb eens wat geexperimenteerd met beton en marmer. Deze render laat het bed en de kasten wel niet zien, maar het draaide mij toch vooral rond de bureau zelf.
Kritiek is welkom :)
PS: de computerbak staat natuurlijk in een andere kamer met een kabeltje door de muur... Toetsenbord en muis ben ik nog aan bezig


3
Onderhanden werk / Re: architectuur
« Gepost op: 20 augustus 2015, 20:56:21 pm »
Ik zie dat je ook the Architecture Academy hebt geprobeerd.  ;) Wat je hebt gemaakt is al goed, alleen zou ik die schuine rand aan de garage weg laten, of eventueel de ramen wat naar onder laten komen. Misschien kun je ook eens proberen om in je mapping-node er voor te zorgen dat je texture (van de muren bij de garage) minder keren herhaald wordt, of gewoon eens opnieuw UV unwrappen, zodat die texture daar wat beter uitkomt. En als laatste puntje van kritiek lijkt het alsof je gebouw een centimeter of zo van de grond komt. Maar heel mooi al, ook het gras (ik weet niet of het van de grass essentials is) heel mooi gedaan, maar misschien wat minder gras in de voortuin? Ik weet het niet want toen ik aan het gras gedeelte kwam crashte mijn pc om de 30 seconden :P dit is wat ik er vanaf heb gebracht:


4
Onderhanden werk / Mijn Bureau in Blender
« Gepost op: 09 december 2014, 07:41:14 am »
Gisteren was ik nog eens wat aan het spelen met Blender, en ik kwam op het idee eens een bureau voor mezelf te verzinnen. De Macintosh en de Pioneers heb ik van Blendswap, en de rest heb ik zelf gedaan. Wat vinden jullie er van? Wat kan er nog bij? Wat moet weg? Ik ben in ieder geval van plan om een volledige beneden verdiep en misschien zelfs een huis met tuin te maken.






mblender



5
Leuterhoek / Re: Weer een verjaardagskaart in Photoshop
« Gepost op: 05 december 2014, 19:34:07 pm »
ferm gedaan, heel mooie mask gemaakt, dat is best wel moeilijk.
Wat je nog kan doen om de boel nog wat mooier te maken, is een arm of een ander lichaamsdeel van één van de
manga figuren uit de foto knippen.
Zoals op mijn voorbeeld hieronder :D
Misschien help dat nog wat. :)

Op de foto is het juist omgekeerd, ik heb daar uit de manga figuur geknipt, maar het komt op het zelfde neer.

6
Eindresultaten / Re: Blender wallpaper
« Gepost op: 04 december 2014, 20:10:53 pm »
Misschien dat je zo een glare achtig effect kan toevoegen, dat zou al wat doen, en voor de rest zou ik een blur filter aan in een richting doen gelijk op de foto en eventueel wat vlameffecten op de achtergrond  ;)




Sorry voor de fout in je naam trouwens :-\

7
Community suggesties / Re: Tekst / Logo op forum
« Gepost op: 03 mei 2014, 20:48:33 pm »
inderdaad, ik zie het, maar dat ligt aan de web pagina, klik maar eens op full size, dan zou je normaalgezien een witte achtergrond moeten zien

8
Community suggesties / Re: Tekst / Logo op forum
« Gepost op: 03 mei 2014, 19:46:03 pm »
Dit is de transparante versie
1920*1080p

en dit is de versie met lijn


9
Community suggesties / Re: Tekst / Logo op forum
« Gepost op: 30 april 2014, 15:06:21 pm »


dit leek me wel iets... voor het geval dat het nog kan gebruikt worden...

10
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 22 april 2014, 18:07:04 pm »
Nee ik heb hier 3 verschillende objecten van gemaakt, omdat ik het echt een wijnglas ook uit (ik denk) 3 delen bestaat. En ik zal eens kijken naar wat ik aan de wijn zelf kan doen, dat die iets minder tegen het glas aan zit. En ja ik zag ook juist dat het inderdaad leek op een kegelvormige onderkant maar in feite is dit gewoon plat. Het is denk ik een weerspiegeling. Toch bedankt voor de feedback :)


11
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 21 april 2014, 14:43:50 pm »
Ja eigelijk wel.  :P
Maar het staat wel degelijk op een plane, maar die is 100% glossy, dus een perfecte spiegeling. Daardoor lijkt het inderdaad wat 2D.
Ik ben nog wat bezig, en ik zal sevves wel de final render uploaden.

12
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 21 april 2014, 13:32:28 pm »
Idd, je hebt gelijk, ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.

13
Onderbouwde kritiek / Wijnglas
« Gepost op: 21 april 2014, 12:22:39 pm »
Na de post van Mark eens te zien dacht ik: dat zou ik ook wel eens willen proberen. Dus hier is ie dan, de eerste render van mijn wijnglas, plus een logo er op geplakt met Adobe Photoshop CC.
Wat vinden jullie er van?


14
Leden stellen zich voor / leden stellen zich voor: mblender
« Gepost op: 20 april 2014, 21:46:20 pm »
Hallo iedereen,
Ik stel me even voor.
Ik ben MBlender, en heb al ongeveer
6 jaar ervaring met dit programma.
Ik ben ongeveer 2 jaar bezig met Adobe Photoshop. Ik maak gebruik van zowat alle functies in blender, en ken de meeste shortcuts. Ik ben begonnen met blender, heb het mezelf geleerd via blenderguru.com, en toen was ik 9 jaar oud.
Ik gebruik dit programma ongeveer 2 à 3 keer per week.
Ik hoop dat ik nog veel bij kan leren op dit forum.

Pagina's: [1]