Topic: [Animeren] Kamer met Film tonende TV Animeren in Blender Cycles  (gelezen 348 keer)


superjamie

« Gepost op: 09 september 2016, 11:38:33 am »
Hoi mensen...

Heeft iemand enig idee, hoe je een animatie kunt maken over bijvoorbeeld een
huiskamer of een bioscoop met bijvoorbeeld een 360 graden dome televisie,
door een 360 dome model i.p.v. een single image een movie zelf gemaakt of
opgenomen te geven middels de image texture node en vervolgens te animeren...

Mijn vraag is hoe je dus een animatie kunt maken over een 360 Dome Bioscoop, waarin
het scherm van de dome een zelf gemaakte film toont... of bijvoorbeeld een animatie
over iemand die een virtual reality bril op doet (je kijkt dan door de ogen van die persoon)
en vervolgens gaat gamen, je moet dan ook zien dat die gene in het spel zit, door een
virtual reality bril met image movie (dat is dan de zogenaamde game) te animeren..., de
bedoeling is dat de zogenaamde dome televisie of bril ook 3d surround geluid produceert
in de film en dat je dat ook 3d en surround hoort, waneer je in de film er vandaan loopt...

Weet iemand hoe je dat soort animaties kunt maken in blender cycles ?...

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 09 september 2016, 14:40:20 pm door superjamie »