Topic: Oefeningen  (gelezen 3200 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 april 2016, 13:40:49 pm »
https://www.youtube.com/embed/sJzAAAVxjPA

Ik laat hier erg weinig zien omdat ik graag eindresultaten wil tonen. Ik maak de dingen eigenlijk nooit helemaal af blijkt. Als ik denk nou weet ik wel hoe ik het moet maken, maak ik het niet meer af en ga op zoek naar nieuwe problemen. Zo doende toon ik hier weinig. Ik geniet altijd van jullie oefeningen dus wil nu toch weer eens wat laten zien. Vandaar hier een animatie die ik al bijna een jaar geleden gemaakt heb. Er moet nog het een en ander aan gesleuteld worden, maar toch leuk om hier even te tonen.

Waar ik nog mee bezig ben als project is :
Een hond
Het verhaaltje met de kabouter en muis, waarvan deze bloem een onderdeel moet worden (als het verder is uitgewerkt)
Een goede eenvoudige vogelvleugel.
Dit leidt tot het onderzoeken van drivers en constraints e.d. niet erg leuk om te laten zien.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2016, 13:53:10 pm »
Geweldig koos....echt gaaf...zie er een animatie in van TATAAAA..hier ben ik en dan is er geen publiek en krommen de blaadjes zich naar beneden...teleurgesteld, papa of mama is er niet.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 april 2016, 13:54:36 pm »
En je onderzoek wel laten zien, kunnen we van leren, is zeker wel intressant. ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 07 april 2016, 14:11:17 pm »
Ik ben het met beide posts van rozz eens. Sowieso leuk om weer eens wat van je voorbij te zien komen.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 april 2016, 14:41:58 pm »
Een mooi project Koos en inderdaad ik steun het referendum hier , laat vaker tussentijds werk zien :P

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 08 april 2016, 17:14:11 pm »
Mooi gemaakt Koos laat gerust eens wat meer zien.
Misschien kun je hem ook eens in slow motion maken  ;)