Topic: make a piece a day  (gelezen 555263 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1275 Gepost op: 26 april 2017, 08:43:48 am »
Dat ziet er mooi uit, ik weet dat je details kan maken dat heb je allang laten zien :)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1276 Gepost op: 26 april 2017, 10:30:41 am »
Bedankt beiden. Ik heb wel gemerkt dat er op sculptgebied nog een hoop te leren valt maar dat is zeker geen vervelende opgave.  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1277 Gepost op: 26 april 2017, 16:38:16 pm »






« Laatst bewerkt op: 26 april 2017, 17:13:33 pm door Ruud »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1278 Gepost op: 26 april 2017, 20:17:29 pm »
Heel mooi van stijl en kleur.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1279 Gepost op: 28 april 2017, 23:56:55 pm »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1280 Gepost op: 29 april 2017, 10:39:39 am »
This...is...SPARTA!!!!

Sorry, het deed mij even aan die film "300" denken.  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1281 Gepost op: 29 april 2017, 12:58:32 pm »
Een beetje spelen met achtergronden belichting en animatie compositie om te oefenen met van alles nu ben ik weer aan het werk met me scene en niet in open gl :P , De eerste animatie van 2 die vechten is klaar van de ik denk 6 die nog moeten is deze aan het renderen, de eerste en de tweede  zitten al in een particle system wel in een groep, maar nog onbewerkt op plaats wel rechtop gezet dus nog wat werk te doen.
Ook dat ze niet op 1 plaats staan met 2 man dat kun je met je edit system en particle system afregelen zoveel vertexen zoveel partikels dacht ik want een tijdje geleden alweer.
Ik probeer het eerst zelf uit te vogelen wel leuk als blender eindelijk een beetje eigen word.
Het resultaat van de eerste animatie is mijn piece van vandaag het filmpje volgt nog renderen duurt even, goed werkbaar met 95Mb eigen rig en model gebruikt .

« Laatst bewerkt op: 29 april 2017, 13:09:31 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1282 Gepost op: 29 april 2017, 15:32:49 pm »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1283 Gepost op: 30 april 2017, 00:06:24 am »
Bruut Ruud !  8)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1284 Gepost op: 01 mei 2017, 18:00:14 pm »
Au!

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1285 Gepost op: 03 mei 2017, 13:50:29 pm »
ben er ff uitgeweest maar voel me weer goed genoeg om lekker te klooien met blender...dus bij deze, mijn ding van de ochtend..


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1286 Gepost op: 03 mei 2017, 18:14:36 pm »
Mooie doorstart.  ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1287 Gepost op: 03 mei 2017, 21:40:51 pm »
Mijn piece van vandaag is natuurlijk niet de klauw/hand maar ik heb de sculpt met de Decimate en Remesh modifier vereenvoudigt en geschikt gemaakt om te unwrappen. Daarnaast heb ik de details van de sculpt door middel van baking overgebracht naar de low poly mesh al is dat in de afbeelding niet te zien.
Met deze methode kun je een tijdrovende retopo overslaan.



Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1288 Gepost op: 04 mei 2017, 15:53:58 pm »
Rozz en JvL. Ik heb weer genoten van jullie pieces.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1289 Gepost op: 05 mei 2017, 13:48:05 pm »
ff verder geklooid met mijn hoofd, nu de bevrijding vieren...

https://youtu.be/cYysWC30-Kk

https://youtu.be/HJIilI2ju2k