Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 124
1666
Blender Interface / Help
« Gepost op: 27 januari 2015, 22:30:24 pm »
Weet niet zo goed in welk hulp topic ik dit moest plaatsen dus doe het even algemeen...

Nou heb ik het helemaal voor elkaar....als ik in 2.71 een wolkachtige vorm maak met meta balls, daar een mesh van maak, daar een displace en sub modifier over heen en dan met de volume scatter node aan de slag ga krijg ik het niet zo fijne blender werkt niet meer schermpje...iemand een idee of ben ik gewoon te veel eisend voor ons blendertje ??? ??? ???

edit.....hiermee stoeinde heb ik wel een leuke setup gevonden om schuim om een cube te krijgen....


edit...denk teveel modifiers over elkaar heen(meerdere sub en displace...)
Met minder werkt het wel...

1667
Over Blender / Re: Cloud addon
« Gepost op: 27 januari 2015, 22:06:53 pm »
hmmm 32 bit hetzelfde....strange....

1668
Over Blender / Re: Cloud addon
« Gepost op: 27 januari 2015, 22:01:23 pm »
Hmmm...blender 2.73a 64bit start niet op...even het startscherm en foetsie...ff researchen maar weer... ???

1669
Over Blender / Re: Cloud addon
« Gepost op: 27 januari 2015, 21:54:56 pm »
you`re right...i`ll give it a go... 8)

1670
Over Blender / Cloud addon
« Gepost op: 27 januari 2015, 21:03:56 pm »
Weet iemand of de cloud addon al werkt onder cycles in blender 2.72 en up...??? of binnenkort misschien gaat werken???

1671
Leuterhoek / Re: Hololens
« Gepost op: 26 januari 2015, 16:57:09 pm »
gaat op de markt komen.... ;D

1672
Leden stellen zich voor / Re: Henk stelt zich ook voor
« Gepost op: 25 januari 2015, 19:34:21 pm »
Welkom Henk,

ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je voor alle hulp hier terecht kan...zijn echte pro`s bezig hier...
Ik heb er in ieder geval heel veel aan en weet zeker jij ook in de toekomst...
Type blender tutorial beginner in in de zoekbalk van youtube en drift away.... ;)
Happy blendering.

1673
Leuterhoek / Re: Blender Bijeenkomst
« Gepost op: 25 januari 2015, 11:53:54 am »
Strak plan... ;)

1674
Onderhanden werk / Re: Monster
« Gepost op: 25 januari 2015, 11:47:38 am »
Nice...

1675
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 24 januari 2015, 15:50:50 pm »
dacht dat die vingerafdrukken op mijn scherm zaten, probeerde ze er al af te vegen.... ::)

1676
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 24 januari 2015, 10:50:19 am »
Heel mooi PD, mag ik vragen wat voor materiaal je hebt gebruikt voor de luchtbelletjes in het glas....was ik ook mee bezig maar krijg ze lang niet zo realistisch al die van jou.... ;D
(en links van het scharnier zit een rare artifect(als je dat zo noemt ::)) )

1677
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 23 januari 2015, 22:39:34 pm »
Mooi man maar ik ga nog niet lik(k)en....wacht nog op andere inzendingen... ;D

1678
Materialen en Texturing / Re: Gratis HDRI-images, textures en meer goodies!
« Gepost op: 23 januari 2015, 20:28:53 pm »
Nice...mooie aanvulling naast CG textures...http://www.cgtextures.com/ voor degene die hem nog niet kende(zullen er niet veel zijn hier maar je weet maar nooit) ::)

1679
Leuterhoek / Hololens
« Gepost op: 23 januari 2015, 20:25:44 pm »
Hebben jullie al wat research naar microsoft`s nieuwe speeltje gedaan???
Man, dit in combinatie met blender....je eigen augmented reality creƫren...dus ook je eigen `candy`s` om je heen...die van IJP of Miko naast je op de bank...... :-*

https://www.youtube.com/watch?v=aThCr0PsyuA

1680
Leuterhoek / Re: Steenhouwen
« Gepost op: 18 januari 2015, 16:04:58 pm »
Sculpting en Dynamic Topology ben ik al eens mee bezig geweest, is best lastig maar oefening baart kunst... ;)

Pagina's: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 124