Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 90
1
Materialen en Texturing / Re: materialen tonen zwart in cycles render engine
« Gepost op: 24 juni 2017, 22:19:14 pm »
Ik heb het idee dat er geen lamp in de scene zit, of anders dat de laag met de lamp er in uit staat.

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 24 juni 2017, 14:15:55 pm »
Hele mooie texture.

3
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 24 juni 2017, 11:39:42 am »
En jij hebt problemen met de uitleg van het anti-sliden bij een walkcycle???????
Dit is toch 100x moeilijker. :o

4
Onderhanden werk / Re: Hervonden
« Gepost op: 24 juni 2017, 11:38:14 am »
@Ruud, ik ga de video later bekijken, nu geen tijd. IK gebruik de internal omdat ik denk dat het renderen veel sneller gaat. Ik vraag me af of het kwaliteit verschil erg groot is. Volgens mij maakt het net veel uit als je maar goed belicht.

De video lijkt me ook interessant, want ik wil een vrfilmpje maken nendan heb je cyclesmaterials nodig. Dus ik moet er mee gaan werken.

5
Onderhanden werk / Re: Hervonden
« Gepost op: 24 juni 2017, 11:11:31 am »
Bedankt heren. Het is met de internal render gemaakt. Zou het er veel anders uit gezien hebben met cycles?
Het renderen duurde toch ook wel lang met de internal (2 dagen). Natuurlijk omdat ik ray trace moest inschakelen  voor de mirror en de volumetrics

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 juni 2017, 17:20:22 pm »
Probeer het eens met een geanimeerde texture. Ik ben erg blij dat ik die techniek nu onder de knie heb. Het is vaak erg bruikbaar.

7
Onderhanden werk / Hervonden
« Gepost op: 23 juni 2017, 14:13:51 pm »

Ik heb gelukkig weer eens iets om te laten zien. Het moet nog wel hier en daar worden opgepoetst maar het komt aardig in de buurt bij wat ik wil bereiken.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 juni 2017, 14:07:59 pm »
Ik neem aan dat dit een geanimeerde texture is. Heel handig als je weet hoe je daar mee om moet gaan.

9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 juni 2017, 22:41:01 pm »
Als ik niet op de site van de DBC zat dan zou ik denken wat een mooie foto. Mooi de dept of field toegepast. Kleuren goed, achtergrond  goed, licht effect interessant. Wat wil je nog meer.

10
Animaties / Re: Huis nr.2
« Gepost op: 22 juni 2017, 14:25:46 pm »
Goed bezig en succes met het klussen.

11
Animatie en Rigging / Re: Modelling and rigging two character
« Gepost op: 22 juni 2017, 09:59:09 am »
http://www.makehuman.org/
Ik heb geen tijd, maar je zou makehuman kunnen gebruiken. Met dit gratis programma kun je gerigde mensfiguren maken en importeren in Blender. Het is een eenvoudige rig dus ik om ze te laten brakedancen is te moeilijk, maar basale bewegingen kunnen al gauw.

12
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 22 juni 2017, 09:56:10 am »
Het is in ieder geval leuk om te zien.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 juni 2017, 09:08:08 am »
Moet zeker met een 3D bril bekeken worden. Helaas, ik heb maar een oog dus voor mij werkt dat niet.De schaakstukken zijn mooi van vorm, texture en belichting.

14
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 22 juni 2017, 09:03:21 am »
Over de berekeningen kan ik helaas niks zeggen. Wat het einde van de video betreft wel. Ik vind het geweldig. Is dit ook met Blender gedaan, of is het ergens in een montage een standaard effect? Het is erg leuk om naar te kijken, ik heb het zelfs een paar keer frame voor frame bekeken.

15
Eindresultaten / Re: Blender gemixed met After Effects...
« Gepost op: 22 juni 2017, 08:56:26 am »
Ik werk ook regelmatig met After Effects. Het heeft een speciale plug-in voor Cinema 4d bestanden en ook wordt er een zeer uitgekleden versie van Cinema 4D bijgeleverd. Soms overweeg ik daarom Cinema 4D te verkennen, maar dat is prijzig. Dus laat ik nog maar even liggen. Nou vind ik het niet bezwaarlijk om te hobbyen met illegale software, maar ik zou het dan toch ook professioneel willen gaan gebruiken. Dan moet je toch aardig wat verdienen wil je het rendabel maken. Dus voorlopig hou ik het bij Blender.

Pagina's: [1] 2 3 ... 90