Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - JvL

Pagina's: [1] 2 3 ... 222
1
Onderhanden werk / Re: Hervonden
« Gepost op: 24 juni 2017, 00:15:44 am »
Mooi werk Koos. Aardig wat werk maar zeker de moeite waard.

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 24 juni 2017, 00:12:32 am »
Er komen weer mooie dingen voorbij.  8)

3
Leuterhoek / Re: Blender voor werk of hobby
« Gepost op: 19 juni 2017, 12:58:06 pm »
Ik ben ooit begonnen om Blender als hobby te gebruiken maar ik heb het inmiddels volledig in mijn werk ingepast. Daar gebruik ik Blender als multifunctioneel gereedschap en als aanvulling op de andere softwarepaketten (Autodesk) die ik gebruik.

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 28 mei 2017, 17:25:50 pm »
Heb je Substance Painter aangeschaft of heb je de trial?
Voor de kosten hoef je het niet te laten in ieder geval want die zijn relatief laag voor wat ze bieden.

5
Over Blender / Re: ben wa troage vandoage: nieuwkomer.
« Gepost op: 20 mei 2017, 17:56:13 pm »
Welkom op het forum en als je vragen hebt kun je die in een nieuw topic plaatsen en dan krijg je eigenlijk altijd wel een antwoord.

6
Over Blender / Re: Teaser Agent 327 (Blender movie)
« Gepost op: 16 mei 2017, 23:48:18 pm »
Moet die niet in de 'He is coming' topic... ;)

Je hebt helemaal gelijk maar ik kon niet meer op de naam van het topic komen en ik had een beetje haast... :-[

7
Over Blender / Teaser Agent 327 (Blender movie)
« Gepost op: 15 mei 2017, 21:23:51 pm »
Bij deze dan maar!  ;)

Enjoy!!!

https://agent327.com/

8
Leden stellen zich voor / Re: Voorstellen
« Gepost op: 13 mei 2017, 19:19:45 pm »
Welkom op het forum en met dat leren zal het wel goed komen.

9
Onderhanden werk / Re: hoofd
« Gepost op: 12 mei 2017, 13:27:41 pm »
Ik zou er geen hoofdzaak van maken....;)

Sorry, kon het even niet laten...

10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 08 mei 2017, 10:49:39 am »
Dit is overduidelijk een doodlebird.  ;)Het is weer fraai geworden.Wat ik bij het sculpten altijd erg lastig vind is de horizontale rand van het ooglid. Dit is bij jou heel aardig geworden. Ik zou het op dit moment niet beter kunnen, maar ik heb dit strakker gezien.

Het is in ieder geval een rare vogel. ;)

Heb je al geprobeerd om met verschillende masking methodes te werken? De masking brush is erg fijn om snel even een mask toe te voegen en weer te verwijderen maar je kunt in edit mode ook faces verbergen met Hide en dan zie je ze ook niet meer in sculpt mode wat ook als mask werkt.
als je op die manier de buitenzijde van het ooglid van een mask voorziet dan kun je dat horizontale randje makkelijk vlak maken met de flatten en/of scrapebrush.
Ik heb dat bij deze doodle overigens niet gedaan hoor want zover was ik nog niet.

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 mei 2017, 21:58:06 pm »
Het was weer even tijd voor een sculptdoodle. Geen idee wat het voor moet stellen.... ;D



12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 mei 2017, 16:23:42 pm »
Strakke kop!  8)

13
Andere software / Re: Smoke Fire en transparantie in een video.
« Gepost op: 05 mei 2017, 10:41:53 am »
Het kost even wat moeite maar dan heb je ook wat!

Ik zou toch een beetje voorzichtig zijn met die koe Ruud...;)

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 mei 2017, 21:40:51 pm »
Mijn piece van vandaag is natuurlijk niet de klauw/hand maar ik heb de sculpt met de Decimate en Remesh modifier vereenvoudigt en geschikt gemaakt om te unwrappen. Daarnaast heb ik de details van de sculpt door middel van baking overgebracht naar de low poly mesh al is dat in de afbeelding niet te zien.
Met deze methode kun je een tijdrovende retopo overslaan.



15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 mei 2017, 18:14:36 pm »
Mooie doorstart.  ;)

Pagina's: [1] 2 3 ... 222