Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - rozz

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12
31
Onderhanden werk / wormhole
« Gepost op: 10 december 2017, 11:26:42 am »
weer eens een tutorial over texturing, unwrapping, seams e.d aan het volgen, blijft lastig om daar heer en meester over te worden in de schaarse tijd die ik heb..maar dit is een foto van een nebula die ik in gimp seamless gemaakt heb en met de uvwrap modifier geanimeerd heb over/op een cilinder. Seatbelts on please...;) zitten ook nog wat bendy bones in ;)

https://youtu.be/HFNxWH37qsQ

32
Eindresultaten / tuin
« Gepost op: 03 december 2017, 12:10:52 pm »
Ff snel een tuintje ontworpen voor een neefje van me(hovenier).
https://youtu.be/F9un7BXxPes
beelden, planten, hekwerk van blendswap.

33
Over Blender / Nieuwe intel processor
« Gepost op: 25 september 2017, 11:20:25 am »
Bij tweakers staat een artikel over de nieuwe intel processors en wel leuk om te vermelden dat blender ook word genoemd als software waar het de moeite voor waard is om zo`n processor aan te schaffen.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

https://tweakers.net/reviews/5725/5/intel-core-i9-7960x-en-7980xe-voor-twee-ruggen-op-de-eerste-rij-conclusie.html

34
Over Blender / cycles vs evee
« Gepost op: 24 september 2017, 12:11:52 pm »
weet iemand waarom mijn plaatje er in cycles, rendered view wel met modifiers uitziet

en in evee niet




35
Over Blender / Voor de early adapters
« Gepost op: 07 augustus 2017, 09:10:57 am »

37
Leuterhoek / Corfu
« Gepost op: 16 juli 2017, 15:01:24 pm »
Ff plaatje van mijn uitzicht nu... 8)




38
Over Blender / ik in 3d
« Gepost op: 08 juli 2017, 20:14:03 pm »
weet niet of jullie er op zitten te wachten maar this is me..

https://youtu.be/39aRjvQRQbA

39
Over Blender / Radeon GPU
« Gepost op: 30 juni 2017, 11:48:27 am »

40
Onderhanden werk / hoofd
« Gepost op: 12 mei 2017, 13:17:08 pm »
zal hier verder gaan met de vorderingen van mijn hoofd.
 8)

41
Over Blender / .MTL mee importeren
« Gepost op: 27 februari 2017, 17:41:47 pm »
Beste medeblendereaars, er zijn voor een kaakoperatie 3d foto`s van mij gemaakt.
Gezien mijn voorliefde voor #D en dan vooral blender heb ik de fotograaf in kwestie gevraagd of ik die bestanden ook mocht hebben.
Geen probleem en nu heeft hij mij een .obj en .mtl file gestuurd.
Nu ben ik al aan het ggoglen gegaan en waarschijnlijk mijn kennis van de engels taal overschat maar ik kom er niet uit.
De 1 zecht dat blender de mtl file automatisch importeert met de obj file, de ander roept weer dat er png`s aan de mtl toegevoegd moeten worden...

Kom er niet uit.

Dus ik dacht, ik gooi hier eens een hengeltje uit.

Weet inmiddels dat de mtl file de kleuren en textures bevat (volgens mij) maar krijg ze in blender niet mee geimporteerd.

Help....

42
Over Blender / Blendernation
« Gepost op: 07 februari 2017, 17:53:21 pm »
Zooo jongens er valt de laatste dagen wel heel veel speelgoed via blendernation binnen te halen...

Een procedural space nebula node group..

https://www.blendernation.com/2017/02/06/free-download-blender-space-nebula-node-group/

Bliksemschichten en asteroids...

https://www.blendernation.com/2017/02/06/free-download-asteroids-lightnings-galore/

You go blendernation site hoster..wist zijn naam ooit... ;)

 

43
Leuterhoek / GTX 1070
« Gepost op: 05 januari 2017, 12:57:27 pm »
Heeft er iemand hier ervaring met de Geforce GTX 1070 videokaart?
Ik mag in maart weer meedoen met het `PC prive` project, tegenwoordig beter bekend als fiscfree.
Dan kan ik met of zonder bijbetaling bij paradigit iets uitzoeken en word dan in 3 jaar maandelijks netto van mijn bruto loon afgeschreven of zoiets...hoe dan ook, de eerste 400 euro daar heb ik een belastingvoordeel van bijna 40 procent over.
En waarschijnlijk gaat het dus een GTX 1070 worden met 8 gig gddr5 aan boord.
Wordt gek van die cuda errors..:)
Dus vroeg ik me af of iemand hier daar ervaring mee heeft en zo ja, welke.

44
Experimenten / nog meer spelen...
« Gepost op: 10 december 2016, 13:24:10 pm »
ff aan het stoeien met animeren van modifiers.

https://youtu.be/M4AVBVvyvVs

45
Leuterhoek / 3d modeling
« Gepost op: 10 december 2016, 12:58:29 pm »
Dit is nog eens een `staaltje` 3d modeling.

https://youtu.be/UFNEqY6nn0g

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12