Hulp > Materialen en Texturing

Procedural noises als Material

(1/1)

Rezzy777:
Wanneer ik bijvoorbeeld een Displace-modifier aanmaak, kan ik daar verschillende textures voor kiezen. Denk hierbij aan 'Distorted Noise' en 'Stucci'. Deze procedural noises zie ik echter niet terug als ik die voor een Material wil gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

IJp:
Is deze misschien iets.
https://www.youtube.com/watch?v=J8Gafk9MoWs

Rezzy777:
Bedankt ijp, maar in deze tutorial wordt alleen uitgelegd hoe je een Noise kunt gebruiken als Bump Map ;)
Toch bedankt voor het meedenken!

IJp:
Zo maak je volgens mij een nieuw procedural materiaal.  ???
Je knoopt wat nodes aan elkaar en voeg wat kleur toe en je hebt een eigen gemaakt procedural materiaal.

Hier een lekker appel materiaal.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=dgH2pPXNmCA

Rezzy777:
Dankjewel ijp, voor het zoeken!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie