Topic: Plannen 24e jaar, verplaatst naar begin 2017 !!  (gelezen 2630 keer)


superjamie

« Gepost op: 21 november 2016, 11:39:46 am »
Hoi medeblenders...

Ik had aan mezelf beloofd, dat ik vanaf mijn 24e jaar flink zal oefenen met FreeCAD
enzo, maar omdat het de laatste weken een rommeltje was in mijn hoofd, heb ik
besloten om hieraan pas in 2017 te beginnen...

Ik beloof jullie, dat ik in 2017 zoveel mogelijk zal oefenen met in elk geval het programma
FreeCAD en het plannan van mijn dromen... want anders schiet het natuurlijk niet op met
deze plannen... maar ik kan nog niet zeggen hoe goed ik eind 2017 zal zijn met het
programma FreeCAD, maar ik ben van plan om vanaf 2017 ook echt mijn best te doen
om later high complex models te kunnen creƫren met het programma FreeCAD, ik wil
hiervoor ook veel tutorials van FreeCAD volgen, om goed opweg te komen.

Ik ben ook gelijk van plan om daarnaast ook nog te gaan oefenen met het plannen van
mijn dromen.

Ik zit er aan te denken, om later ook met de MakeHuman Tools Add-on voor blender
te gaan oefenen en ook in cycles render (voor het kunnen maken van cycles animaties
met foto-realisme en geluid)... Maar eerst wil ik me vanaf 2017 ook echt flink gaan richten
op het programma FreeCAD en het plannen van mijn dromen.

Mijn plannen voor het lucide dromen is nu veranderd in het leren plannen wat ik ga
dromen en later misschien het opwekken van luciditeit.

Zie mijn topic over de oude plannen datum: http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1680.0,


Groetjes Jamie...
« Laatst bewerkt op: 21 november 2016, 12:41:15 pm door superjamie »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2016, 12:00:26 pm »
Probeer het eens bij een droom te houden anders kan het een nachtmerrie worden.  ;)
Succes met je Dromen

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2016, 14:40:15 pm »
Ijp heeft volkomen gelijk. Een stapje tegelijk is meer dan voldoende.Dit is een planning die je minstens over 4 jaar moet uitsmeren.

superjamie

« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2016, 12:00:54 pm »
Ijp heeft volkomen gelijk. Een stapje tegelijk is meer dan voldoende.Dit is een planning die je minstens over 4 jaar moet uitsmeren.

Ik heb nu besloten om dat lucide dromen voor later in de planning te houden... eerst
staat het oefenen met FreeCAD, MakeHuman en Cycles Render in de planning.

Als ik daarin wat beter ben, kan ik hoop ik even wat meer serieusere blender -
projecten starten, die blender projecten die ik tot nu toe heb gedaan zijn echter
nog beginlijk... zoals je hier ziet bijvoorbeeld: http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1656.0

Als ik eerst nog een jaar of 1/2 heb geoefend met modelleren en cyclen hoop ik wat
mooiere resultaten te kunnen krijgen, en dan s'avonds voordat ik ga slapen proberen
mijn dromen te bepalen... en later ook te sturen, maar dan moet ik nog wel weten hoe
het moet...

Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 13 december 2016, 12:07:41 pm door superjamie »