Topic: Talent gezocht voor Minecraft animations  (gelezen 4600 keer)


Offline Warcops

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 augustus 2014, 13:28:20 pm »
Hey Jongens en meisjes ik ben nick ik zoek mensen van 15-17 jaar om Minecraft Animations te maken ik wil een serie maken 10 video ongeveer valt te zien of mensen het goed vinden of niet ik ken wat van blender vooral van tekst logo maar de effecten lukken niet zo goed Daarom zoek ik toch wel wat ervaren mensen die veel weten over blender vooral de animations van minecraft Ben je geintreseert stuur dan een mailtje superbikje@gmail.com ( Een Bijgewerkte versie is dit)
grtz nick
« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2014, 14:46:56 pm door Warcops »

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2014, 14:17:37 pm »
Dag Nick,

misschien kan je nog een beetje meer informatie geven: je spreekt bijvoorbeeld over een bedrijfje, is het dan een betaalde jobaanbieding? Of meer als hobby? Is het de bedoeling om op de een of andere manier een revenu uit deze filmpjes te trekken? Wat is de tijdsbesteding? Hoeveel van die (kort)filmpjes wil je maken?

Ik vraag dit vooral uit interesse en omdat dit wel kan uitmaken voor anderen. Zelf kom ik eigenlijk helemaal niet in aanmerking door veel te weinig ervaring en geen tijd. Maar het klinkt wel leuk.

Veel succes ermee

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2014, 14:26:55 pm »
Leuk idee en misschien zijn er wel mensen hier die interesse hebben. Maar zoals Nick al zegt, kun je wat meer info geven?
Welke vaardigheden heb je zelf of juist niet en welke vaardigheden zoek je bij andere mensen?
Zelf kan ik helaas niet deelnemen aan zoiets omdat ik zelf al met een langdurig animatieproject bezig ben en daarnaast doe ik ook nog wat losse animatie- en video editingprojecten voor andere mensen.
Maar als je vragen hebt over Blender mag je ze gerust stellen.

Succes in ieder geval met het vinden van mensen en ik hoop de filmpjes ook hier nog een keer voorbij te zien komen.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 04 augustus 2014, 21:53:55 pm »
Mensen van 15-17 jaar.
Daar ga ik weer met mijn 56 jaar ;) :)

Maar succes met het maken van Minecraft Animations.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 08 juni 2015, 07:54:01 am »
Mensen van 15-17 jaar.
Daar ga ik weer met mijn 56 jaar ;) :)

Maar succes met het maken van Minecraft Animations.

tja  en omkeren helpt ook niet... 65  :P