Topic: BenchMark addon  (gelezen 58352 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 27 mei 2015, 21:14:56 pm »
N.a.v. het bericht van Rozz ben ik het benchmark en Blenchmark gebeuren een beetje gaan begrijpen. (Leuke naam) Heb de addon op mijn pc gedraaid en vergeleken met resultaten op Blenchmark. Ik vind het een prima site en addon. Heel handig voor alle Blender gebruikers.

Op de site heb ik gekeken welke kaart het 2x zo snel doet als mijn machine. Vervolgens wilde ik de naam selecteren en kopieren om daarna in google te zoeken hoe duur die kaart is. Helaas kan dat selecteren en kopieren niet. Nu moet ik het telkens na typen. Is het moeilijk om de site zo aan te passen dat dit wel kan of is dit zeuren?

Weer een compliment. De community en Blenchmark 2 belangrijke Blender aanvullingen op jou naam. Top!


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #151 Gepost op: 19 april 2017, 19:50:23 pm »
Ik ben met Blenchmark naar Patreon gegaan. Nu ik meer vrije tijd heb wil Blenchmark naar het volgende niveau tillen. Helaas bleek van de week dat mijn oude pc met grafische kaarten niet meer met de nieuwere versies van Blender overweg wil (systeem is dan ook al 10 jaar oud). Het wordt dus tijd voor een nieuwe machine. Helaas heb ik die niet meer staan, en moet ik op zoek naar wat meer up to date hardware. Om dat nu niet helemaal zelf te moeten betalen probeer ik nu donaties via Patreon te regelen.

Ideeen zat voor Blenchmark:
- ondersteuning voor ATI kaarten;
- ondersteuning voor meerdere cpu's
- eigen gebruikers accounts;
- een stand-alone versie van de benchmark;
- Vershillende render scene's;
- een competitie om de beste render instellingen te vinden van Cycles;
- etc;

Dus, mochten jullie Blenchmark op een structurele basis willen steunen: Patreon is de place to be!

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl