Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
Blender Interface / Re: beetje hulp met nieuwe belnder.... pfff
« Gepost op: 23 augustus 2019, 22:32:21 pm »

32
Blender Interface / Re: senior noobs eerste stapjes
« Gepost op: 22 augustus 2019, 23:59:29 pm »
ik weet niet wat je wil gaan 3D printen?

Zelf heb ik een cnc machine.... dus een soort 3D printer, maar dan met een frees... ( ben trouwens wel een 3D kop op me machine aan het maken)...

maar wat wil je gaan printen?   als je kunst dingen wil doen (poppetjes enzo ) dan zou ik Blender leren.... maar wil je echt dingen op maat maken onderdelen en tandwielen enz enz ... zou ik eerder voor solidworks ofzo gaan....
?

33
Blender Interface / beetje hulp met nieuwe belnder.... pfff
« Gepost op: 22 augustus 2019, 23:47:41 pm »



Ik ben ook weer eens met Blender begonnen.... en zit een beetje te spelen met die tutorial van Blender Guru...

maar nu wilde ik de letters "www.         .com"
een andere kleur geven als "Arjan-Swets"

maar het lukt maar niet...
ik moet echt weer opnieuw alles leren.....   

die letters "www.      .com" is een ander object dan "Arjan-Swets"  ik heb 2 verschillende kleuren neon verlichting.... maar toch lukt het niet....

Help!

34
Community suggesties / Re: Vreemde leden
« Gepost op: 15 juni 2019, 23:34:46 pm »
ja... het gaat goed....  gewoon weer volop aan her werk....

zit ook weer veel in het buitenland....  heb een poos in china gezeten.... engeland... Taiwan... bangladesh... ja en be net terug van een maandje australie....

35
Community suggesties / Re: Vreemde leden
« Gepost op: 08 mei 2019, 09:01:40 am »
gelukkig....  ik kom regelmatig kijken.... maar de laatste tijd stond het vol met rotzooi....

Ik zit nu voor werk in australie.... en vind het wel ontspanned om in het kleine beetje vrij tijd dat ik heb ff een paar forums af te gaan.....
deze zit nu weer in me lijstje....


 

36
Over Blender / pfff alles wat ik in 2.8 opend, ziet er niet uit... :-)
« Gepost op: 25 december 2018, 14:00:09 pm »
alles wat ik het verleden in elkaar geknoeid heb ziet er in 2.8 niet uit,....

eerst maar eens kijken of ik dat in orde kan krijgen..  :-)

37
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 08 augustus 2018, 00:11:10 am »
@Swets ... Nee , maar dat komt nog.

De originele versie , Pyro , heb ik ook nergens meer kunnen vinden. Ook al is het dan een oud 486DX spelletje , ik vond het vet....
Ik weet niet of iemand van de oudgedienden van Hype gehoord heeft ? Was een grappig space shootertje voor de MSX....

Ik dacht aan de spinnen op de wanden die op je schieten , en de golven aanvallende alien-ships vertonen spiraalbewegingen en sinusgolf gedrag , zoals in Hype.
Ik ga eens uitzoeken hoe ik mijn schip laat schieten , en eens wat walk cycles maken voor me spinnen..... :)

Het is ook een groeiproject , ik heb er geen haast mee. 8)
jawel....  en aleste heb ik veel gespeeld... en space manbow

38
Leuterhoek / Irritant, al die zooi in het forum
« Gepost op: 18 juni 2018, 19:43:19 pm »
Is wel vervelend, al die zooi in het forum?

is dat niet gewoon er uit te gooien?

39
Onderhanden werk / Re: lagerhuis
« Gepost op: 20 mei 2018, 01:06:20 am »
Ik weet niet wat je wil, maar ik denk dat voor zulk soort tekeningen solid works of solid egdes beter geschikt is?

40
Leuterhoek / Re: pov ray ?
« Gepost op: 19 mei 2018, 00:11:47 am »
wel gebruikt...  20 jaar terug geloof ik

https://www.arjan-swets.com/main/robot_ideeen_n.html

41
Over Blender / Re: Het gaat goed met Blender.
« Gepost op: 05 april 2018, 22:41:02 pm »
Ik vind het een leuke vent....  heb ook met veel plezier dat lange interview zitten bekijken!!

42
Materialen en Texturing / Re: animeren met textures?
« Gepost op: 19 maart 2018, 22:15:52 pm »
bedankt allemaal....  ik ga het  bekijken...!!!

43
Materialen en Texturing / animeren met textures?
« Gepost op: 18 maart 2018, 22:45:04 pm »
Ik heb voor een model verschiilende textures gemaakt.... kan ik die ook automatisch in een filmpje jaleten over vloeien?


44
Onderhanden werk / Re: Stitch!
« Gepost op: 06 maart 2018, 17:00:19 pm »
Snap en zie wat je bedoelt koos, niks ten nadele van jouw swets...hoe simpel dat model in jouw ogen ook is voor mij is zoiets nog steeds een opgave en dat is als compliment bedoelt..;)

ja... ik weet niet met welk gedeelte je moeite heb?
tis vooral een hoop geduld....   net zolang met die vertexen schuiven tot dat het lijkt op wat je wil hebben... :-)

huizen ofzo , iets rechthoekigs valt wel mee... juist allemaal van die ronde vormen is een hoop gedoe....

45
Onderhanden werk / Re: Stitch!
« Gepost op: 05 maart 2018, 23:56:50 pm »
In de image editor klik je new en dan kun je de grootte aanpassen en dan unwrappen.
Als er al een afbeelding staat, bv je laatste render moet je die wel even wegklikken.

ik heb het gevonden.....   maar dat is wel met blender, als je het even niet gedaan heb, zoek je je scheel.... maar weer een stukje verder....

https://youtu.be/swxLUXnCUPA

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 29