Topic: Blender Education  (gelezen 8762 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2014, 16:15:08 pm »
oh sorry,

Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Met queuen bedoelde ik embedden op je site. Ik zou idd niet zelf laten uploaden. Maar youtube filmpjes kun je heel makkelijk embedden in je site, zodat het lijkt alsof ze op jou site staan. Ik heb net je contact formulier ingevuld op je site en ik heb helaas iets vreemds gevonden.

Bij het invullen van mijn mailadres kreeg ik van firefox een dropdownbox waar ik een van mijn mailadressen kon kiezen. Ik kon toen het formulier niet verzenden omdat ik mijn mailadres niet ingevuld had volgens het formulier. Toen ik mijn mailadres vervolgens opnieuw met de hand invulde kon ik het formulier wel verzenden.

MAD

P.S. maak je het ook mogelijk om op tags te zoeken naar tutorials?
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2014, 23:09:49 pm »
Hoi, net je mail beantwoord

en ja, tags staan op het lijstje. Net zoals taal, blender versie, betalend, auteur, ... .
En nog gekoppeld aan een soort 'short review' systeem zodat je ook een rating kan geven. Kwestie van het kaf van het koren te scheiden.

Het is wel mijn bedoeling om ook te linken naar de oorspronkelijke pagina. Dat is vooral belangrijk voor de grotere websites als CGCookie, BlenderGuru, Blender Diplom, ... Die willen natuurlijk mensen op hun website zien. Dus ik weet nog niet of het echt embedden of linken gaat worden, of een beetje van beiden. Het geheel staat nog in de steigers en de exacte details moet ik nog eens allemaal op een rijtje zetten.

En ja, ik had door dat je het over embedden had. Maar ik wou maar opmerken dat het in de verre toekomst eigenlijk mijn bedoeling is om beiden te doen. YT is direct publiek en ik wil via de website ook de mogelijk geven om tutorials te verkopen (zoals Blendercookie). En nadien nog zoveel meer (denk aan afspeellijsten die je kan delen, courses, ...).