Topic: vuurwerk  (gelezen 10483 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 17 maart 2021, 13:20:27 pm »
Mijn vrouw is er ook lang niet altijd blij mee.  ;) Maar we zijn al 40 jaar samen dus ik waag het er iedere keer weer op.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 maart 2021, 18:52:50 pm »
Ze snappen niet hoeveel tijd erin gaat zitten als je weer iets nieuws ontdekt hebt en voordat je alles in blender ontdekt heb...gaat me niet lukken in de jaren die ik krijg/gekregen heb... ;D

ExLibris

« Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2021, 08:45:20 am »
Ze snappen niet hoeveel tijd erin gaat zitten als je weer iets nieuws ontdekt hebt en voordat je alles in blender ontdekt heb...gaat me niet lukken in de jaren die ik krijg/gekregen heb... ;D

Zoals met alles in het leven: Hoe meer je leert, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.


Dat hebben we maar te accepteren denk ik.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2021, 10:13:49 am »
Wat nu vooral mijn probleem is is dat de particle info node niet werkt in eevee....iets waardoor ik particles van kleur /vorm/grootte etc, etc...over hun lifetime kan veranderen doormiddel van een particle info node te plaatsen, age en lifetime in een math node pluggen en die op divede zetten, collerramp erachter en alles tussen 0 en 1 is te veranderen...werkt prima in cycles maar eevee...no go. En cycles heeft weer geen bloom dus moet ik met de compositer gaan werken om de glare te krijgen die ik wil, kost allemaal zoveel meer tijd. Misschien in de toekomst met particle node`s, ben me nu daar maar ff in het verdiepen maar je weet, als iemand zegt ff...dat gaat lang duren. Kun je me ff helpen betekent vaak..ik heb echt een kutklus die ik niet alleen kan klaren maar laat het kleiner lijken door ff te gebruiken zodat je eerder geneigd bent ja te zeggen...
Misschien is dit te realiseren met geometry node`s..mezelf daar ook maar`ff` verder in verdiepen...
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2021, 10:37:21 am door rozz »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2021, 07:15:59 am »
Ik herken het probleem.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 april 2021, 11:56:18 am »
Weer vuurwerk testje, echt jammer dat particle info node niet werkt in eevee maar goed...komt nog misch. dit is dus in cycles.

https://youtu.be/z6G8ydIgFMw

Offline roobol

  • Member
  • *
  • Berichten: 191
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 05 april 2021, 12:14:38 pm »
Ziet er goed uit; het deeltjessysteem in Blender heb ik me nog niet aan durven wagen...
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/