Hulp > Modelleren

Help? De Boze Blender in Blender

(1/2) > >>

pimdamen:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van die richel af kom?
Eerste screen is voor dat ik de helft weggehaald heb om te mirroren.
Hierna hoe de mirror en edit er uit ziet om van een mixer vorm er een character van te maken.






Wil dit uiteindelijk in een eerste klein spelletje doen. Maar krijg die richel niet weg en ben bang dat als ik hem ga UVWrappen ik er mee in de problemen kom zodra hij in de Unreal Engine zit.
Er moet een betere manier zijn dan te rommelen met de edges.
Iemand een suggestive?

Zaph:
Misschien 'Merge' aanvinken in de modifier?

koos2:
weet het niet maar heb 2 ideeën.
De subdivision modifier boven de mirror zetten.

de mirror even uitzetten en dan kijken war de wand dikte heeft op de spiegelas, als die dikte is gevuld met faces die faces weghalen en dan de mirror weer aan zetten. (als je begrijpt wat ik bedoel)

IJp:
Zoals Zaph en Koos al zegt.
Zet de Mirror modifier boven aan met vinkje merge aan.

pimdamen:
Dank dank dank!

Ik moest even alle modifiers verwijderen, eerst de mirror plaatsen en daarna pas de subsurf.


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie