Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 292
4036
Leden stellen zich voor / Re: Bart stelt zich voor.
« Gepost op: 20 september 2013, 14:24:25 pm »
Hallo Bart,
Het zal wel duidelijk zijn dat je hier goed zit met Blender en heb je vragen dan is er hier altijd wel iemand die je kan helpen.
Ik kijk nu al uit naar je eerste model.
Succes.  ;)

4037
Particles en Simulaties / Re: Betreffende renderen met cycles
« Gepost op: 19 september 2013, 23:37:45 pm »
Jvl Je bent me net voor ik heb mijn laptop opnieuw moeten opstarten omdat ik geen internet verbinding meer had :(

Het is inderdaad dat probleem maar standaard staat het balkje waar je ignore kan kiezen er niet.
Hij heeft bij het 2e icoontje renderlayer  Sampels op 1 gezet  zet je deze op 0 dan heb je dat balkje waar je ignore kan kiezen niet.

4038
Particles en Simulaties / Re: Betreffende renderen met cycles
« Gepost op: 19 september 2013, 18:46:09 pm »
Dit heb je nog niet gedaan :o
1: Zet in het Rechter menu bij Settings: bij Settings/ Licht path/ No Castics aan.
2: Zet Sampling/ Clamp op 5.00

Tip Van JvL ;)
In de compositor de despeckle node toepassen tussen de renderlayer en outputnode.
Zet de treshhold op bv. 0.1 en de neighbour op bv. 0.7 dit geeft meestal het beste resultaat.
Vaak kun je dan ook het aantal samples veel lager instellen wat weer scheelt in je rendertijd.

4039
Particles en Simulaties / Re: Betreffende renderen met cycles
« Gepost op: 19 september 2013, 18:41:53 pm »
En dan is een lekkere snelle computer met de juiste grafische kaart wel handig.

4040
Particles en Simulaties / Re: Betreffende renderen met cycles
« Gepost op: 19 september 2013, 17:23:03 pm »
Ben ik nog vergeten iets over je werk te zeggen.
Dit vindt ik helemaal te gek en gaaf heel mooi gemaakt en ben benieuwd naar de animatie.
Zelf heb ik ook eens z`n griezel gemaakt maar niet met blender.


4041
Particles en Simulaties / Re: Betreffende renderen met cycles
« Gepost op: 19 september 2013, 17:17:00 pm »
1: Zet in het Rechter menu bij  Settings: bij Settings/ Licht path/ No Castics   aan.
2: Zet Sampling/ Clamp op  5.00

Tip Van JvL  ;)
In de compositor de despeckle node toepassen tussen de renderlayer en outputnode.
Zet de treshhold op bv. 0.1 en de neighbour op bv. 0.7  dit geeft meestal het beste resultaat.
Vaak kun je dan ook het aantal samples veel lager instellen wat weer scheelt in je rendertijd.

En hier kun je het een en het ander terug zien.
http://www.youtube.com/watch?v=DSP9EMUGs5g

http://www.youtube.com/watch?v=4-yCJlcXjOg

http://www.youtube.com/watch?v=1k0h8ZZ9z-k

4042
Modelleren / Re: hoe explode je een blok of item
« Gepost op: 19 september 2013, 17:03:02 pm »
De hoeveelheid brokstukken staan in particles/ Emission/Number    standaard op 100 en deze kun je instellen.
Kijk hier maar eens even dan wordt het wel duidelijk. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZibUk7aM7AY

4043
Onderhanden werk / Re: Kasteel Oud Wassenaar
« Gepost op: 18 september 2013, 20:37:14 pm »
Wat een super modelleer werk is dat ziet er goed uit en die textuur gaat je ook wel weer lukken.
Het is te zien dat jij heel veel geduld en doorzettings vermogen hebt  ;)
Zelf ben ik ook aan het worstelen met Cycles en met name de noise in de render die is bij mij te korrelig maar dat zie ik ook terug in jou render.
Ik denk dat ik toe ben aan een snelle computer dan kan ik meer sampels gebruiken en is dan sneller klaar. ;)

4044
Onderhanden werk / Re: Interieur
« Gepost op: 17 september 2013, 22:48:57 pm »
JvL de 13 manieren om de render tijd te verminderen is hoofdzakelijk voor de internal Blender render en niet voor Cycles.
Maar als je een mooie render wilt hebben kan je eigenlijk niet zoveel uitzetten.
De andere info die je heb gegeven op 3dhype moet ik nog uittesten en dan laat ik het resultaat wel weer zien.

4045
Community suggesties / Re: Nieuw forum suggesties
« Gepost op: 17 september 2013, 21:56:56 pm »
Moet het een beetje hier op lijken.


4046
Belichting en Rendering / Re: Geen goede rendering
« Gepost op: 16 september 2013, 23:55:20 pm »
Misschien kan dit je ook nog wat helpen.
http://cgcookie.com/blender/2012/02/29/ ... n-blender/

4047
Eindresultaten / Re: Tadaaa
« Gepost op: 16 september 2013, 23:46:08 pm »
Ik wil de animatie wel zien. :shock:

4048
Community suggesties / Re: Nieuw forum suggesties
« Gepost op: 16 september 2013, 23:43:37 pm »
Ik wil wel in samewerking met elkaar wat maken maar ik heb geen idee hoe je met blender een thema kan maken voor een website.
En het zal toch zeker aan bepaalde afmetingen moeten voldoen??   :roll:

4049
Belichting en Rendering / Re: Geen goede rendering
« Gepost op: 15 september 2013, 19:53:28 pm »
Dat kan je doen met compositing nodes.
Ik denk dat deze tutorials je wel verder kunnen helpen succes  ;)
https://www.youtube.com/watch?v=XMJvZO-mZ7k
https://www.youtube.com/watch?v=Hro1BIWFEDQ

4050
Belichting en Rendering / Re: Geen goede rendering
« Gepost op: 15 september 2013, 12:04:26 pm »
Dat ziet er heel goed uit prachtig gewoon en lekker scherp.

Pagina's: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 292