Dutch Blender Community
Hulp => Animatie en Rigging => Topic gestart door: WesleyObrie op 28 april 2016, 19:13:25 pm
-
Hallo allemaal,
ben even een tijdje weg geweest omdat m'n pc gecrasht was, maar hij draait weer, gelukkig!!
Ik heb ondertussen niet stil gezeten en ben me gaan richten op animaties.
Ik loop alleen een beetje vast op de "vloeiende" bewegingen van een character..
Wie weet hoe je dit het best kan aanpakken?
Heb verschillende tuts gekeken maar hij blijft een beetje houterig overkomen..
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Wesley
-
Als je de grafische editor opent na je wat key frames hebt geplaatst dan kun je een hoop regelen via de grafieken om het smooth te maken.
-
Als je de grafische editor opent na je wat key frames hebt geplaatst dan kun je een hoop regelen via de grafieken om het smooth te maken.
Die wist ik nog niet, thnx!! Ga ik gelijk eens ff proberen...
-
De lijnen over xyz het lijkt heel ingewikkeld maar is vrij eenvoudig en je kunt het linear zetten en vele opties meer , een tutorial van de grafische ditor is wel nodig om je op weg te helpen denk ik, maar valt mee.
-
Met animatie kun je met de pijlen op je toetsenbord werken per frame en shift plus links of rechts naar het begin of eind.
-
Misschien kun je hier wat uithalen.
https://www.youtube.com/watch?v=ha1pPhXHKYM
-
Ik snap eigenlijk niet wat je met houterig bedoelt. Kun je het eens laten zien? Misschien kan ik dan gericht reageren.