Topic: Introotje ... EyeOpener...  (gelezen 5578 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 april 2015, 17:15:26 pm »
Introotje klaar....
Wat vinden jullie ervan ?  8)

https://www.youtube.com/watch?v=u3XB9PV4rc4

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 09 april 2015, 17:45:02 pm »
Weird!  ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 09 april 2015, 18:03:58 pm »
Dit moet gewoon afgesproken werk zijn.  ;D

Van mij zou hij wel wat langer mogen zijn maar dat hangt natuurlijk ook af van waar de intro voor is. Ik neem aan dat het iets van een nieuwsprogramma is?
De twee snelle oogknippers tussenin zou ik wat langzamer maken want die gaan zo snel dat het meer op een hapering in het beeld lijkt.
« Laatst bewerkt op: 09 april 2015, 18:13:25 pm door JvL »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 april 2015, 20:53:08 pm »
wow....ziet er echt goed uit...maar wat jvl zegt...oogknipper iets langzamer...hoe dan ook..wow..

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 april 2015, 22:00:05 pm »
Thnx voor de feedback... Inderdaad , in mijn ijver om de oogknipper realistisch te krijgen is ie ietsjes te snel geworden , hij krijgt dan een soort lag...
Ziet er meer uit als een foutje ja...
Ik wil ook dat het filmpje ietsjes helderder is , is in de compositor ingevoegd...

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 09 april 2015, 22:51:15 pm »
Under the dome Heel Gaaf gemaakt.

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2015, 00:25:54 am »
nice


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 april 2015, 15:01:08 pm »
Het is natuurlijk een goed filmpje geworden. Maar je publiceert het hier niet alleen voor complimenten dus hier een paar zaken die in mij opkomen als ik kritisch kijk. De knippers zijn we het allemaal over eens. Wat de letters betreft vind ik de hele vrolijke kleuren niet zo passen bij de overige materialen en sfeer. Ik weet natuurlijk niet wat er verder nog gaat volgen misschien dat het daarop aansluit. Het kan ook aan mij liggen. Ik heb de neiging om hier letters te zetten met het rotsmateriaal of het glas dat al gebruikt wordt in deze scene Of juist van metaal. Behalve het knipperen van het oog zie ik in de afbeelding geen verband met eye opener.

Het leuke is dat het wel prikkelend is. Ik ben nieuwsgierig naar wat er nu gaat komen. Door de letterkleur en materiaal verwacht ik iets komisch.
 ;)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2015, 19:43:01 pm »
Nee , vind ik ook , ik had een nieuwe versie gemaakt met glow-letters die verstoven op het eind , maar die waren ook buiten de kleursfeer....
Te fel en helder , doet afbreuk aan de rest van de scene....

Ik maak hem nog één keer opnieuw , en dan zal ik ook de mask van de knippering aanpassen, de rest van de scene was gepre-rendert , dus gewoon een blenderfilmpje.... Dat rendert lekker snel ...
Bovendien raak ik anders met alpha-over , en met de wenkbrauw knippering , Glares kwijt.... :)