Topic: even voorstellen (randmeer)  (gelezen 3492 keer)


Offline ,./,./

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 april 2014, 22:05:40 pm »
hoe ik ben randmeer (dit is mijn nickname op internet en youtube)
ik ben laatst begonnen met filmpjes maken. ben daarna auro3danimation programma gaan gebruiken daarna kinemac gaan gebruiken en nu ga ik kijken of blender wel iets voor mij is (het ziet er wel moeilijk uit). ik hoop dat ik hier erg veel kan leren op dit forum. en misschien dat ik (ooit op een dag) jullie iets kan leren over blender of filmpjes maken.

wat jullie aan mijn schrijftaal kunnen zien, is dat erg jong ben voor animeren en filmpjes maken.
voor de rest woon ik in het zuiden van nederland en als er nog vragen zijn over mij (of over de programma's die ik gebruikt heb) kan je gerust stellen;)

 ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2014, 22:14:10 pm »
Welkom op het forum.

De interface van Blender kan in het begin nogal ingewikkeld overkomen maar dat went snel als je het regelmatig gebruikt.
Daarnaast zijn er zo veel tutorials te vinden en zijn er ontzettend veel plekken waar je met vragen terecht kunt (onder andere dit forum).

Veel plezier met het leren van Blender.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2014, 10:52:28 am »
Hoi Randmeer,

Welkom op dit forum. Blender is een beetje doorzetten in het begin, en het meeste leer je door het gewoon te gaan doen. Zodra je er een beetje handig in gaat worden, gaat er een wereld voor je open. :-)

Als je vragen hebt, stel ze gerust. Het moet wel heel gek lopen wil niet 1 van de blender-goeroe's binnen een dag een reactie geven.

Succes!
MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2014, 13:15:55 pm »
Hallo ,./,./ Randmeer,
Welkom op dit forum je bent hier zeker op de juiste plaats en ik hoop dat je hier het een en ander opsteekt van Blender.
Dus heb je een vraag stel hem hier er is bijna altijd wel iemand die een oplossing voor je heeft.
Maar nog even dit, let maar niet op mijn schrijftaal ik ben te oud. ;)

Voor het begin toch maar wat tutorials de ene tutorial heeft 14 en de andere 6 Lessons.
http://cgcookie.com/blender/cgc-courses/blender-2-70-overview-new-features/

http://cgcookie.com/blender/cgc-courses/blender-basics-introduction-for-beginners/
Succes met Blender.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2014, 13:29:52 pm door ijp »