Topic: light sources  (gelezen 867 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2018, 09:23:53 am »
even een euraka momentje...stelt voor de meest niks voor waarschijnlijk maar voor mij..:)



Ik weet niet precies wat het is, iets met een emission shader node, maar heb je dit ook
in eevee gerenderd?...
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,737
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 juni 2018, 09:47:22 am »
Heb een cube gesubdivided, 3 planes naar binnen geextruded die planes een emision shader gegeven, wat settings getweakt en nu heeft een plane met emision wel invloed op de omgeving en in evee gerenderd.

edit: toch geen invloed op de omgeving, straalt wel licht uit maar belicht niks, jammer.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 11:56:28 am door rozz »

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 15 juni 2018, 10:38:23 am »
Heb een cube gesubdivided, 3 planes naar binnen geextruded die planes een emision shader gegeven, wat settings getweakt en nu heeft een plane met emision wel invloed op de omgeving en in evee gerenderd.

edit: toch geen invloed op de omgeving, straalt wel licht uit maar belicht niks, jammer.

Ok dan... dan weet ik dat ook weer.
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...