Topic: Stitch!  (gelezen 1296 keer)


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Gepost op: 26 februari 2018, 18:28:40 pm »
ook weer eens begonnen.... niet te moeilijk model :-)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,452
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2018, 23:50:07 pm »
Een leuk model,ga je het ook animeren?

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2018, 13:37:58 pm »
ja dat was ik wel van plan.... maar eerst maar eens af maken....

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,698
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2018, 14:56:22 pm »
Ik ben benieuwd. So far, so good. De oren animeren lijkt me een uitdaging.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2018, 17:55:41 pm »


ietsje verder.....

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,698
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 februari 2018, 21:30:40 pm »
Hij leeft nu al bijna.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2018, 11:41:28 am »
weer iets verder....


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #7 Gepost op: 28 februari 2018, 21:03:37 pm »
ik ben nu bezig in de oren enzo....

maar je kon toch stukken van je ontwerp ontzichtbaar maken? weet alleen niet meer hoe?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,698
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 maart 2018, 11:36:39 am »
Vertexen selecteren en op h drukken. Om ze weer te totnen toets je alt-h in.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,641
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #9 Gepost op: 01 maart 2018, 11:43:13 am »
Om al die lege vlakken op te vullen gebruik je toch wel de F2 Addon in Blender?


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,698
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 01 maart 2018, 11:51:49 am »
Je kunt ook om dingen te verbergen een mask modifier gebruiken.

De f2 modifier i inderdaad heel handig bij het modeleren.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #11 Gepost op: 01 maart 2018, 22:31:56 pm »
Om al die lege vlakken op te vullen gebruik je toch wel de F2 Addon in Blender?



nee?!?  maar ik ga het bekijken,,,,,
krijg het weer aardig in de vingers dat blender....  als je het een poos niet gedaan heb zoek je je in het begin weer de ......

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 397
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #12 Gepost op: 04 maart 2018, 01:56:48 am »

Even een test UV wrap...

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,641
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #13 Gepost op: 04 maart 2018, 11:42:05 am »
Dat ziet er goed uit.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,698
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 04 maart 2018, 20:22:49 pm »
Ik sluit me aan bij IJp. Alleen heb ik het idee dat sommige delen wat gladder kunnen. Misschien door op w te drukken in de edit mode en dan voor smooth te kiezen op gebieden die nog wat hoekig zijn. Al dan niet met nog iets meer vertexen in dat gebied. Maar heel mooi.
Misschien lijkt dat hoekige maar zo en is het als je het rendert beter.