Topic: [Texture Genereren] Hoe gegenereerde textures seamless maken ?  (gelezen 2185 keer)


superjamie

« Gepost op: 24 december 2016, 12:42:15 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ben momenteel veel aan het oefenen met het genereren van mijn eigen textures.
Maar ik heb zojuist ontdekt, dat ze niet helemaal seamless zijn.

Hoe kan ik in blender seamless textures genereren, met een node misschien ?, of
is er niet een andere manier om in blender seamless textures te gegereren met
een bepaalde instelling of dergelijke ?...

Heeft iemand enig idee ?, alvast bedankt...
Groetjes Jamie.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2016, 18:48:56 pm »
Kijk hier maar eens maar verwacht er niet veel van omdat een image met een specifiek gedeelte er in zul je altijd zien.
https://www.youtube.com/watch?v=g5xnKE2siDo

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 25 december 2016, 08:39:12 am »
Kijk hier maar eens maar verwacht er niet veel van omdat een image met een specifiek gedeelte er in zul je altijd zien.
https://www.youtube.com/watch?v=g5xnKE2siDo

Ja... ik had al een vermoede dat seamless textures
alleen voor brushes werkt. Dus zal ik mijn textures
dus op modellen moeten toepassen. Ik heb het
gisteren zelf uitgeprobeerd en zoals ik zag werkt
het wel als je ze op modellen tekent, met blender's
ingebouwde texture painter.

Groetjes Jamie.