Topic: Wat is jullie virtual reality project ?...  (gelezen 2503 keer)


superjamie

« Gepost op: 30 november 2016, 11:24:03 am »
Hoi medeblenders...

Ik zal graag een ideetje met jullie willen delen en er hier over leuteren... genaamd over
je eigen virtual reality project... voor bijvoorbeeld de oculus rift of cardboard...

Ze zeggen dat virtual reality een manier is om je huidige leven uit te breiden, zoals een
huis bekijken voordat het af is, een training doen en/of bijvoorbeeld een virtuele rond-
leiding door een gebouw of dergelijke, zonder daar echt naartoe te moeten gaan...




Wat is jouw virtual reality idee ?:

Ik zal jullie vertellen, waarvoor mij virtual reality ideaal lijkt........ voor mij lijkt virtual reality
zeer ideaal voor een 360 dagrees simulator, dat te maken heeft met een ontdekking die ik
graag wilt doen, maar dat hou ik graag geheim... maar het heeft ook te maken met o.a.
een virtuele wereld, waarover die simulator mogelijk moet gaan... of anders gezegt... over
wat sommige mensen die gebruik willen maken van mijn ontdekkings resultaat ervan willen
bakken... zodat ik dat kan visualizeren middels blender game engine en oculus rift... zo
kunnen andere mensen dus een beetje een idee krijgen, wat er met mijn ontdekking-
gebaseerde resultaat mogelijk is... voordat ze er zelf gebruik van willen maken...

Nu is de vraag alsvolgt... voor wat lijkt jouw het starten van een eigen virtual reality project
ideaal ?... laat het graag weten... ik heb deze topic speciaal gestart om er over te leuteren,
maar mijn idee voor die ontdekking hou ik nog puur geheim, dus daar wil ik het nog lang
niet over hebben op het forum... ik wil namelijk de eerste zijn die deze ontdekking wil gaan
doen, daarom wil ik het graag geheim houden.

Bedankt voor jullie antwoorden over jullie virtual reality ideetjes...
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 01 december 2016, 11:43:58 am door superjamie »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2016, 17:38:30 pm »
Ik heb werkelijk geen idee  ??? 

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2016, 18:46:47 pm »
virtueel zat ideeën maar die zijn geheim... 8)

superjamie

« Reactie #3 Gepost op: 05 december 2016, 09:40:56 am »
virtueel zat ideeën maar die zijn geheim... 8)

Gelijk heb je... als je uw idee geheim wilt houden, mag dat best... ik vertel ook
niet al mijn blender projecten en alles voor aan andere mensen... behalve mensen
die ik vertrouw