Topic: [Animeren] Modellen creeëren en animeren voor unity3d, tutorials gezocht !  (gelezen 3065 keer)


superjamie

« Gepost op: 18 oktober 2016, 11:33:47 am »
Hoi medeblenders...

Ik zit er aan te denken om vanaf mijn 24e unity3d te gaan leren, maar ik heb een vraag:

Hoe kan ik in blender animated models creëren voor unity3d... zoals characters, doors,
bomen en dergelijke... ik zal willen weten hoe ik zulke modellen kan creëren en animeren
in blender... zodat ik deze met animatie enal kan importeren in unity3d...

- Is dat mogelijk ?:

        * Zo ja: kan iemand een tutorial vinden hierover ?...





Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag en het vinden van tutorials
hierover, groetjes Jamie...
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2016, 11:37:26 am door superjamie »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2016, 11:45:54 am »
Ga hier maar eens mee beginnen en als je ze allemaal gedaan hebt mag je pas een nieuwe vraag stellen.... ;)

https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=creating%20animated%20models%20in%20blender%20for%20use%20in%20unity

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2016, 11:56:05 am »
Ga hier maar eens mee beginnen en als je ze allemaal gedaan hebt mag je pas een nieuwe vraag stellen.... ;)

https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=creating%20animated%20models%20in%20blender%20for%20use%20in%20unity

OK, bedankt voor deze link... ik zal misschien eerst proberen om blender modellen zoals
ropes en dergelijke te importeren en te activeren in unity3d... daarvoor heb ik al een
andere tutorial gevonden en thuis op mijn favorieten gezet... hier is deze tutorial:

https://www.youtube.com/watch?v=GaAjve4NZd0



Ik moet hiermee alleen nog oefenen en maar zien of het lukt... maar vrijdag ben ik vrij
van de GlazenPui (een dagbesteeding van Arduin) en ben ik vanplan om een poging te
wagen om met blender een rope te modelleren met tools, subdivision modifier en bones...
Dan komt als het goed is mijn vrijwilliger voor de computer...

Als ik deze heb gemodelleerd, wil ik de bovenaan staande tutorial gaan bekijken om deze
te inporteren en te activeren in unity3d... en dan wil ik daar eerst misschien mee oefenen.