Coding > Hulp

Tweezijdige UVMap

(1/2) > >>

IJp:
Tweezijdige UVMap is gelukt maar hoe krijg ik er een Emission shader er tussen om het blad lichter te maken.
Ik ben er mee bezig geweest maar bij het plaatsen van een Emission shader is mijn brandnetelblad niet meer transparent.  :(
Wie heeft hiervoor een oplossing.


Zaph:
Misschien SSS in plaats van emission eens proberen? Ziet er ook realistischer uit!

IJp:
Ik heb de SSS geprobeerd maar waar ik hem ook tussen zet is het Brandnetelblad niet meer transparent. ???

Zaph:
Ook niet als je de color die uit de multiply komt als factor gebruikt? Ik zit maar wat uit mijn hoofd te theoretiseren, hoor, maar daar waar de texture transparant is wil je geen SSS, dus...

IJp:
Nee dat werkt ook niet. :-\
Je ziet op het voorbeeld de bladeren, die Bladeren staan op een plane dus het blad moet zichtbaar blijven en de rest transparant.
Ik wil met een Emission shader de helderheid van het blad kunnen aanpassen zonder dat het transparante gedeelte wordt aangetast.
Ik krijg het niet voor elkaar :-[

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie