Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Ruud

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
76
Leuterhoek / grappig
« Gepost op: 18 juli 2015, 17:14:45 pm »


77
Handleidingen / Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 09 juli 2015, 13:18:25 pm »
Deze zeventien delige tutorial is een aanwinst voor ieder, elk aspect komt naar voren met veel aandacht en trukjes super.
https://www.youtube.com/watch?v=0vD3triKf5M

78
Experimenten / Het maken van een background.
« Gepost op: 06 juli 2015, 13:39:11 pm »
Een beetje spelen met het licht , 3lampen en een plane maken een uitstekende background, met aangepaste kleuren perfect voor water scenes.
De maan heb ik er zo in geplopt om het effect te laten zien ik ga dit gebruiken als video background de aankomende weken voor de studie naar greenscreens.


De plane is donker van kleur en heeft een glossy, diffuse shader en een toonshader
De lampen reflecteren op de plane waardoor er een halo ontstaat er prima aan te passen door de lampen in hoogte aan te passen ze staan recht onder elkaar.
Simpel en effectief volgens mij :)
https://www.youtube.com/watch?v=i2kK1876IrY&feature=youtu.be

80
Modelleren / Edgar Snowden
« Gepost op: 10 mei 2015, 14:46:38 pm »
Op deze site kan men een borstbeeld downloaden van Snowden zijn image die 3d printbaar is ik heb het getest en werkt prima in blender,triangle gemoddeleerd, en natuurlijk aan te passen
http://www.thingiverse.com/thing:815042

81
Onderhanden werk / Wie herkent het?
« Gepost op: 09 mei 2015, 11:13:07 am »
Ik ben er weer na een uitval :)


82
Materialen en Texturing / Mapping
« Gepost op: 22 januari 2015, 14:33:05 pm »
Hi allemaal ik heb een vraag over textures het onderdeel wat 0,0 van mijn interesse had aangezien er zoveel in blender te doen was.
Nu ben ik op een punt gekomen om me hier in te verdiepen wat heb je allemaal nodig om een mooie texture te maken bumpmapping layers enzovoorts en wat is het beste om te doen. Bomen en bos er is zoveel info dat ik eigenlijk niet weet hoe de opbouw moet :)

83
Experimenten / Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 16:04:15 pm »
Smoke met displacemodifier.
Gebruikt 1 cylinder 2 subdivisionmodifiers en 2 replacement modifiers en een backgroundimage om het op te leuken.
Een zeer snelle render tijd in verhouding met de smoke generator, de lengte is 30 blenderunits lang tijdens het naar voren gaan ingeschaald naar 8 units. De smoke kleur is niet bewerkt en de snelheid, was puur om te experimenteren.
https://www.youtube.com/watch?v=8OC0cjTHUEI&feature=youtu.be

84
Leuterhoek / Oud en nieuw.
« Gepost op: 31 december 2014, 20:51:47 pm »
Allemaal een leuke avond en een goed nieuw jaar!
https://www.youtube.com/watch?v=of1DDbw1VSo&feature=youtu.be

85
Experimenten / Explosie.
« Gepost op: 18 december 2014, 02:18:09 am »
Alvast voor oude jaar aan het oefenen:)
https://www.youtube.com/watch?v=jSVWMu-Z1QI&feature=youtu.be

86
Andere software / Pixar software
« Gepost op: 17 december 2014, 09:12:49 am »
Ik kwam dit tegen geen idee of het compatibel is met blender aankomend jaar geven ze gratis de software weg.
http://renderman.pixar.com/view/registration

87
Handleidingen / Tutorials
« Gepost op: 14 december 2014, 22:44:45 pm »

88
Experimenten / heelal
« Gepost op: 08 december 2014, 12:29:01 pm »
Weer een beetje aan het spelen met blender.
Het resultaat van gisteren je ziet ook de geboorte van het partikel system als heelal in het filmpje terug.

https://www.youtube.com/watch?v=_j_-XXVCMPM&feature=youtu.be

89
Experimenten / Citybuilding.
« Gepost op: 04 december 2014, 16:50:42 pm »
Inmiddels project 680 gestart ik heb voor 5 jaar werk liggen lol met al.
Citybuilding met het particel system is gaaf om te doen hier 1 van de eerste resultaten en de link naar how to do  van Andrew Price

 https://www.youtube.com/watch?v=XCEN0qQOsIA.


Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7