Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: [1] 2 3 ... 118
1
Over Blender / Re: Hoe kan ik pauzeren tijdens het rigid body bake proces?
« Gepost op: 19 februari 2019, 15:25:55 pm »
stom vergelijk misschien maar brood bakken kun je ook niet pauzeren  ::) als het in gang gezet is moet je het laten gaan denk ik.

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 februari 2019, 12:15:55 pm »
Dingetje van vandaag, uit de hand gelopen uitlaat ontwerp  :o




3
Over Blender / Re: Help
« Gepost op: 18 februari 2019, 17:12:36 pm »
dacht een makkelijke manier van hechten gevonden te hebben maar dat valt nog niet mee…. ;D

4
Over Blender / Re: Help
« Gepost op: 18 februari 2019, 10:02:02 am »
dit is de brush




maar begin het te begrijpen, de zwart en wit waardes zijn zijn 2d kunnen dus niet `om de hoek` kijken. Zal nooit een mooi draadje kunnen stempelen, alleen het bovenaanzicht.
Wit is omhoog, zwart naar beneden, zal alles te maken hebben met het gebogen oppervlak denk ik, ga eens op een plane proberen.

5
Over Blender / Re: Help
« Gepost op: 17 februari 2019, 19:34:55 pm »
Maar dat doe ik juist, loodrecht stempelen maar onder een hoek ziet het er niet uit

6
Over Blender / Re: Help
« Gepost op: 17 februari 2019, 11:59:39 am »
Nee ijp, gebruik de texture als brush, wil hem uit de losse pols over mijn model painten als je snapt wat ik bedoel...bijvoorbeeld oren op een model en dan deze stitches eromheen zodat ze erop genaaid lijken.

7
Over Blender / Help
« Gepost op: 17 februari 2019, 10:56:42 am »
Ik heb een brush texture, stitches/hechtingen maar krijg hem niet `aan de praat`.
In front view ziet ie er redelijk uit.



Maar vanuit een andere hoek totaal niet.




Zal met height informatie te maken hebben maar blender trekt de touwtjes te ver omhoog zullen we maar zeggen…

Wat doe ik verkeerd?

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 februari 2019, 17:08:13 pm »
dingetje van vandaag, mijn brein in actie…. :o



Te veel keuzes...

9
Andere software / Re: Blam Alternative
« Gepost op: 16 februari 2019, 09:44:50 am »
Is eigenlijk blam 2.0, zelfde maker volgens mij maar heeft het gebruiksvriendelijker gemaakt.

10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 februari 2019, 12:59:10 pm »
de node setup




11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 februari 2019, 16:54:58 pm »
mijn dingetje van vandaag, heb de smaak weer aardig te pakken



Hij is loopbaar, niet het juiste woord denk ik maar als je hem op repeat zou kunnen zetten speelt hij naadloos door...

12
Over Blender / Re: Ton well done !!
« Gepost op: 05 februari 2019, 15:17:29 pm »
Zag hem voorbijkomen op blendernation, geweldige opsteker voor Ton maar ook zeker voor Blender zelf.

13
Eindresultaten / Re: Ketting met naam/logo
« Gepost op: 03 februari 2019, 11:18:50 am »
Doorgaan hiermee en inderdaad, probeer het gesproken te doen, spreek je meer mensen mee aan...;)

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 februari 2019, 11:14:25 am »
De draad maar weer eens opgepakt, mijn dingetje van vandaag...




15
Leuterhoek / black out
« Gepost op: 31 januari 2019, 12:24:31 pm »
Heeft iemand van jullie ook wel eens een blender black out gehad of nog steeds heeft?
Word helemaal gek af en toe van wat er mogelijk is en nu met 2.8...
Vind het lastig om het geleerde te combineren en er mijn eigen ding van te maken..te veel mogelijkheden, te veel tutorials.
Alles kan en dat is nu teveel.
Denk dat ik weer terug moet naar de basis, fresh start, ff resetten.
Maar is ook mijn eigen schuld want dan ben je ook nog eens bezig om met photoshop, after effects, gimp, krita en noem maar op te leren, in de tussen tijd mijn kook skills op een hoger niveau te krijgen, vrouw en kids de aandacht geven die ze verdienen…
Verliefd worden, mag niet maar is aan het gebeuren.
Pffff...hier worden jullie niet wijzer van maar ik ben het ff kwijt  ::)

Pagina's: [1] 2 3 ... 118