Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Heidi

Pagina's: [1]
1
Modelleren / Verbinden van twee objecten
« Gepost op: 01 augustus 2018, 14:18:28 pm »
Hoihoi,

Ik ben een tutorial aan het volgen en daarbij moest ik een hand los van het lichaam maken, en daarna verbinden. Toen ik een cilinder maakte voor de hand, werd deze cilinder al direct als hetzelfde object gerekend als het lichaam, en hij had dezelfde modifiers (mirror en subdivision surface). Ik dacht niet dat dit uit zou maken, aangezien ze daarna toch verbonden moesten worden (in de video werd dat gedaan met Ctrl+J). Maar nu ik de hand aan de arm vast wil maken, wordt de linkerhand aan de rechterarm gebonden (zie foto)... Iemand enig idee of en hoe dit op te lossen is?

Thnx!
Heidi


2
Modelleren / Sculpten na mirror modifier
« Gepost op: 31 mei 2018, 16:15:17 pm »
Hoihoi,

Ik ben redelijk nieuw met blender. Ik heb een bot gemaakt met extrusion en de mirror modifier. Vervolgens wilde ik het met dyntopo in sculpt mode mooier maken, maar op de grens van de mirror image en overal waar ik een loop cut gemaakt heb, ziet het er uit als een litteken dat ik niet weg krijg (zie afbeelding). Alsof het twee aparte objecten zijn. Maar ik heb de mirror modified 'applied', dus dan zou het toch een enkel object moeten zijn? Er zitten ook veel gaten in nu die ik niet op kan lossen met fill...
Dus mijn vraag is: zijn het inderdaad twee losse objecten, en zo ja, hoe maak ik er een enkel object van zodat ik kan sculpten? Of wat kan anders het probleem zijn?

Thnx!


Pagina's: [1]