Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Splitting_Atoms

Pagina's: [1]
1
Animatie en Rigging / Hoe kan ik een animated mesh bakken?
« Gepost op: 30 december 2017, 16:57:02 pm »
Hi guys,

Ik heb in realflow een oceaan animatie gemaakt van een paar seconden. Ik heb de mesh hiervan exporteerd (alembic) en in Blender geimporteerd. Ik heb dus een geanimeerde mesh in Blender.
Nu deze animated mesh in mijn scene zit.. loopt mijn pc zowat te roken en alles lagt heel erg in het programma. Die mesh drukt heel zwaar op mijn pc en ik wil dit oplossen.

Nu wil ik graag deze oceaan animatie bakken, zodat hij niet telkens alles opnieuw hoeft te berekenen.

Mijn vraag is, hoe doe ik dat? En in hoeverre kan ik in een later stadium (na het modelleren), nog materialen en zo toekennen aan deze mesh?

ben vrij nieuw hierin, dus elk antwoord zal me al helpen :)

Pagina's: [1]