Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 113
1
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 september 2018, 22:05:32 pm »
Hou ons op de hoogte, dan leren we ook weer wat.

2
Lijkt me helemaal top. Nou weet ik weinig van het maken van een VR omgeving. Kun je dit ook al niet met Unreal, Unity en Godot e.d.? Wat is de meerwaarde hiervan?

3
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 17 september 2018, 18:51:09 pm »
Ik blijf nog ver van 2.8. Ben al blij als ik aan 2.79 toekom. ;-)

4
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 11 september 2018, 10:42:26 am »
Leuk dat je weer wat post. Het is een zeer geslaagde afbeelding. Een soort liefdesverklaring?

5
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 07 september 2018, 11:41:26 am »
Wat een mooie trein. Ga je het nog een texture geven?

6
Modelleren / Re: Probleem met geƫxporteerde STL's
« Gepost op: 04 september 2018, 09:48:54 am »
Een heel specialistische vraag. het is bijna 5 jaar geleden dat ik een print gemaakt heb. Ik kan me niet eens herinneren of ik Meshmixer gebruikt heb of iets anders. Dus, hoe zeer het mij ook spijt, ik kan je niet helpen. Wel prettig, wanneer je de oplossing zelf gevonden hebt, dat je het hier dan ook zet, wie weet help je een ander er dan mee.

7
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 24 augustus 2018, 20:27:07 pm »
Daar zitten heel wat uurtjes werk in. En die arme computer maar renderen.

8
Modelleren / Re: naam vergeten!
« Gepost op: 24 augustus 2018, 07:37:50 am »
Bedoel je "proportional editing"?

9
Leden stellen zich voor / Re: Voorstellen
« Gepost op: 23 augustus 2018, 20:23:34 pm »
Er zijn veel tutorials, maar ook heel veel om te leren. We helpen je graag als het mogelijk is.

10
Eindresultaten / Re: Dan maar wekelijks.
« Gepost op: 18 augustus 2018, 19:28:13 pm »
Mij niet eens maandelijks.;-)

11
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 13 augustus 2018, 17:40:14 pm »
Kunnen wij ook stemmen?

12
Post Processing en Compositie / Re: DOF vanuit Blender naar After Effects
« Gepost op: 09 augustus 2018, 12:42:23 pm »
Ok, nu begrijp ik het. Helaas heb ik met deze techniek geen ervaring. Wel interessant om eens naar te kijken, maar heb daar op korte termijn geen tijd voor. Sorry.

13
Post Processing en Compositie / Re: DOF vanuit Blender naar After Effects
« Gepost op: 08 augustus 2018, 22:16:55 pm »
Ik begrijp je manier van werken eigenlijk nog steeds niet. De bovenste render waar alles scherp is, is met Blender gemaakt. De onderste, is die ook met Blender gemaakt of in AE? Als het in AE gemaakt is, is dit wat mij betreft niet de juiste manier, want dat kan natuurlijk veel beter in Blender. Als de onderste wel in Blender gemaakt is, dan heb je niet de juiste instelling gemaakt voor het gebied dat scherp moet zijn.

14
Post Processing en Compositie / Re: DOF vanuit Blender naar After Effects
« Gepost op: 08 augustus 2018, 09:55:53 am »
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Je DOF-pass in Blender kun je natuurlik gewoon in AE zetten als laag. Wat wil je precies. DOF in AE maken of zo?

15
Onderhanden werk / Re: Pand Beverwijk.
« Gepost op: 22 juli 2018, 17:35:01 pm »
Je hebt vast een timmermans-oog.

Pagina's: [1] 2 3 ... 113