Topic: even voorstellen  (gelezen 3775 keer)


Offline reekje

  • Member
  • *
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
    • reekje.nl
« Gepost op: 18 februari 2014, 14:09:13 pm »
Hallo ik ben reekje
Wat blender betreft ben ik een echte beginner
maar kan wel al aardig werken met 2d afbeeldingen in the gimp en andere free software
mijn computers draaien op xubuntu 12.4 en zijn nog niet sterk genoeg voor hele werelden maar eerst moet ik toch losse objecten maken en dat lukte me wel al in wings3d dus dat zal ook wel lukken met blender op deze machine.
gelukkig krijg ik over anderhalve maand een snellere computer speciaal voor het werken met blender.
Verder heb ik al her en der wat blender lessen in de vorm van video tuts en boeken vandaan gehaald
die ga ik de komende tijd rustig doornemen.

iik maak veel taal fouten dat komt omdat spelling niet meen sterkste kant is ik doe mijn best dat tot een minimum te beperken
verder kan ik niet best zien maar wel genoeg om me bezig te houden met mooie plaatjes maken en later ook animaties.verder kan ik soms een beetje vreemd door de bocht komen of dingen verkeerd opvatten dit komt doordat ik de stoornis van asperger heb maar een voordeel aan die stoornis is wel dat ik creatief ben zowel in woord als in beeld

ik geloof dat ik nu wel zo een beetje verteld heb wat belangrijk is om van mij te weten
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
IK ze ziet met een oog!. Geef de armen ook een kans!
 Dell Precision T1700 SFF
 Intel Xeon E3-1246 v3, 3.50 GHz, 8M Cache
16 gb geheugen en  nVidia Quadro nvs510
daar op draait Dabian blender 2.74 gimp2.8 Makehuman1.1.0

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2014, 17:01:57 pm »
Hallo Reekje.
Welkom op het forum...
Ik denk dat je zult merken dat Blender iedere creatieve uitspatting kan verwezenlijken of visualiseren...

Hier kun je iedere vraag tot een topic maken en veel mensen zijn bereid om je te helpen.
Wat betreft je "afwijking" , ach hoewel ik bekend ben met wat men asperger noemt, is de westerse psychiatrie geen wetenschap.
Sterker nog, bijna geen enkele "geestelijke afwijking" is wetenschappelijk aantoonbaar of verifieerbaar.
Misschien moet je eens tai-chi of yoga proberen, dat zou je weleens nieuwe denkmanieren en nieuwe manieren van functioneren kunnen opleveren.

Denk vrij, Blender ! ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2014, 22:56:11 pm »
Reekje,
Welkom op dit forum en ik hoor het al wel je grootste afwijking is nu Blender ;) maar zonder gekheid je bent met elke afwijking welkom op dit forum.
Dus heb je ergens hulp bij nodig dan zijn er zeker leden die je hier kunnen helpen.
En je probleem met de spelling ben je zeker niet de enige ik ben ook heel blij met de spelling controle, heel handig  ;)
Succes met Blender.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2014, 12:44:26 pm »
Welkom op het forum en ik sluit me bij de voorgaande heren aan.

Met Blender kun je je creativiteit wel lekker zijn gang laten gaan!
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2014, 10:23:00 am »
Hoi Reekje,

Welkom op dit forum. Nog een linux gebruiker!  ;D
Ik gebruik sinds een paar maanden Opensuse, en dat doe ik nog steeds met veel plezier.
Het enige waar ik wel steeds tegen aanloop is dat ontwikkelaars soms gewoon linux negeren en alleen tools maken voor windows. gelukkig biedt Playonlinux vaak uitkomst.

Ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt heb, en wat je nog gaat maken.
Beginner zijn wel allemaal geweest, dus als je vragen hebt ten aanzien van Blender dan helpen we je graag!

Succes!
MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl