Topic: Erik Crins  (gelezen 3192 keer)


Offline crins

  • Member
  • *
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 december 2016, 11:56:17 am »
Dag.
Mijn naam is Erik Crins.
Als medisch en wetenschappelijk illustrator maak ik voornamelijk 2D werk voor publicaties, posters en lesmateriaal.
Soms vragen klanten naar 3D animaties.
En hier komt natuurlijk Blender in het spel!
In mijn vrije tijd experimenteer ik ook graag met alle functies van Blender!

Mijn werk:
mediviz.nl

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 05 december 2016, 12:59:54 pm »
Welkom Crins op dit forum.
Hopelijk kunnen we je hier wat bijstaan in het 3d werk en ik denk dat er hier altijd wel iemand is die je op weg kan helpen.
Hier op het forum kun je ook je 2d werk gewoon laten zien hoor ik ben namelijk heel benieuwt naar je werk.
Succes hier.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 december 2016, 13:17:59 pm »
Hallo Eric. Ik heb een groot deel van mijn leven medische illustraties gemaakt en doe dit zo af en toe nog wel. De bulk maakte ik nog met een buisjes pen en dan stippelen. Heb jij dat ook nog gedaan? Nu natuurlijk alles met de computer.
Veel succes en laat eens wat zien. Altijd leuk.

Offline crins

  • Member
  • *
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 december 2016, 13:28:53 pm »
Thanks!

@Koos: Ik heb gelukkig in mijn opleiding tot medisch illustrator (Maastricht) veel met 'traditionele media' geleerd. Potlood van 9H-2B en kleur-illustraties maakten we met aquarel. Stippeleln/ lijn-illustraties maakten we met Rotring pennen... Buisjespen oftrekpen heb ik nooit gebruikt.
En idd tegenwoordig is het eindproduct bijna altijd een digitaal bestand.
Is er werk van jou online te vinden? Heb je (bekende) boeken geïllustreerd?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 december 2016, 15:33:10 pm »
Ik heb een site, die hopeloos verouderd is. http://koosheemskerk.nl/. Ik heb veel voor Reed Business Education gemaakt en voor de LOI, maar ook heel veel andere kleine uitgeverijen. Voor Reed heb ik aan een groot project mee gewerkt, maar weet zo gauw niet meer de naam van het boek. Sinds wanneer ben jij professioneel aan het werk? Ik vanaf 1979 ofzo. Dus airbrush doet ook mee.

Hier kun je wat eerste Blender proeven van mij zien.https://www.behance.net/KoosHeemskerk. Hoop volgend jaar eens een goede site te maken met recent werk. Behance loopt ook achter.

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 december 2016, 16:44:20 pm »
Welkom op dit forum.