Topic: Intro voor animatie  (gelezen 3386 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Gepost op: 18 augustus 2013, 02:09:56 am »
Dit intro heb ik speciaal gemaakt om voor een andere animatie te plakken. Het was de bedoeling dat de intro qua stijl bij het onderwerp van de animatie paste. Dat is lastig te beoordelen zonder deze animatie maar die zal ik ook snel posten.
http://www.youtube.com/watch?v=koVz2EktFhU&feature=c4-overview&list=UUEAD6VKjRDFy771vbnrdWNA

Geef gerust je mening want ik ben altijd benieuwd naar de ideeen van andere mensen.

Grtz.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline wimblen

  • Member
  • *
  • Berichten: 329
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2013, 07:28:50 am »
Ziet er goed uit JvL.
Het effect met de ogen is super.
Alleen dat sprongetje stoort me een beetje.
Verder leuk figuurtje en voor zover ik het met mijn beperkte Blender kennis kan beoordelen is de textuur heel passend.

Vind wel dat je het filmpje moet vergroten tot het  hele scherm, dan pas komt de textuur beter uit.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:35:30 pm »
Dank je Wim. Het "sprongetje" is eigenlijk de camera die naar beneden valt en stuitert (vandaar ook de plof en de kreun) maar misschien dat dit niet helemaal goed over komt. Helaas kan ik hem niet groter maken omdat ik hem als inleiding naar de volgende animatie gebruik (waar het eigenlijk om gaat) en het logo dus niet te overheersend moet zijn.
Bedankt voor je feedback.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2013, 22:33:03 pm »
Heel mooi gemaakt maar ik ben het eens met Wimblen ik vindt sprongetje ook niet zo maar smaken verschillen niet waar ;)
Ik zou hem heel snel infaden   " bam!!" en daar staat hij en dan heel mysterieus die ogen oplaten komen. :shock:
Hoe je het moet maken weet ik niet maar het lijkt me mooi. :D

Ik ben wel heel benieuwd naar de andere animatie.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2013, 23:03:26 pm »
Dank je ijp. Op zich zijn die ogen niet zo moeilijk te maken hoor. Het is eigenlijk een donker transparante plane (als een zonnebril) met daarachter twee uv spheres voorzien van een emission shader. De emissionwaarde (lichtsterkte) kun je dan keyframen voor het langzaam opkomen en uitgaan.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »