Topic: Oude Schuur  (gelezen 10208 keer)


Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2015, 12:49:27 pm »
Weer een schilderijtje, foto of computerkunst  hoe noem je zoiets ? ? ? ik weet het niet ???
Zelf heb ik het idee dat ik aan het schilderen ben.

Laat jullie kritiek maar los, het wordt er iedere keer weer beter van



Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2015, 15:08:24 pm »
De paardenbloemen spreken me aan. Veel werk?
Het geheel is een weer een echte PD geworden. Ik ben jaloers. Het enige wat ik op het moment met Blender doe is kijken op deze site en af en toe reageren op al het moois dat ik er voorbij zie komen.

Ga zo door.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2015, 15:20:17 pm »
Inderdaad weer een echte PD zoals Koos zegt.
De enige kritiek die ik kan bedenken is dat de groene aanslag onderaan de deurpost te glad is vergeleken met die op de deur.
Maar verder weer geweldig!

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 januari 2015, 15:32:23 pm »
Inderdaad weer een echte PD zoals Koos zegt.
De enige kritiek die ik kan bedenken is dat de groene aanslag onderaan de deurpost te glad is vergeleken met die op de deur.
Maar verder weer geweldig!
Die kritiek kreeg ik bij mijn vorige werk ook van ijp.
Daar weet ik nog geen oplossing voor. Hoe zet ik op een vlak met structuur een andere strucktuur er bovenop.
Heeft iemand daar een node plan voor.???

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2015, 16:44:24 pm »
Inmiddels het probleem met twee structuren op elkaar te zetten opgelost. wat aan de nodes gesleuteld en het lukte.
Nu ga ik ook de boeren kar nog even aanpassen.

Koos2 Het maken van een paardenbloem is niet zoveel werk, je hoeft maar 1 bloemblaadje te tekenen die je op een half balletje zet met behulp van particles dat is niet zoveel werk.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2015, 17:04:01 pm »
De deur is mooi opgeknapt.
Bedankt voor de tip. Als ik tijd heb ga ik het ook eens proberen. Maar eerst ben ik nog bezig met een figuurtje die ik wil printen en animeren. Hoop binnenkort wat te posten. Maar duurt nog wel even want ik heb het druk.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2015, 20:34:44 pm »
mag ik zeggen, als blender amateur, dat ik de aanslag nu een mini minecraft wereldje vind...... ???
Wou dat ik het al zo mooi kon krijgen.....
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2015, 20:36:52 pm door rozz »

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 januari 2015, 21:52:22 pm »
mag ik zeggen, als blender amateur, dat ik de aanslag nu een mini minecraft wereldje vind...... ???
Wou dat ik het al zo mooi kon krijgen.....

Ik denk dat je een beetje game verslaafd bent, en dat je overal een spelletjes in ziet ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #8 Gepost op: 06 januari 2015, 22:14:01 pm »
Dat is goed gelukt met die textures maar ik snap wat rozz bedoelt. De groene aanslag ziet er wat pixelated uit alsof die textuur een te lage resolutie heeft.
Maar wel mooi dat je de oplossing hebt gevonden voor die textures.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 januari 2015, 08:46:48 am »
Precies wat ik bedoelde JvL, wou het wat grappig brengen.... ::)

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 januari 2015, 10:11:46 am »
Nee
mag ik zeggen, als blender amateur, dat ik de aanslag nu een mini minecraft wereldje vind...... ???
Wou dat ik het al zo mooi kon krijgen.....
Dat is goed gelukt met die textures maar ik snap wat rozz bedoelt. De groene aanslag ziet er wat pixelated uit alsof die textuur een te lage resolutie heeft.
Maar wel mooi dat je de oplossing hebt gevonden voor die textures.

 Heren, ik weet het zeker.
ik heb ingezoomd op de deur en zie geen minecraft mannetjes, alleen maar een blender vrouwtje (foutje)



Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #11 Gepost op: 07 januari 2015, 10:22:15 am »
 ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #12 Gepost op: 07 januari 2015, 10:56:47 am »
Die P D kan niet alleen goed Blenderen maar hij is nog heel erg grappig ;D ;D ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #13 Gepost op: 07 januari 2015, 11:10:37 am »
P D je image ziet er goed uit alleen jammer van dat minecraft  ;D ;D vrouwtje maar je komt in de buurt. ;)
Ik heb nog geen tutorial kunnen vinden waar ze haarfijn uitleggen hoe je twee of meerdere textures kunt toepassen.
Wel ben ik deze tegen gekomen Dirty vertex colors.
Misschien ben je hier al mee bekent maar toch plaats ik het maar even ;)

http://www.blenderguru.com/tutorials/how-to-quickly-add-dirt-to-crevices/#.VK0AJst0yCg

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #14 Gepost op: 07 januari 2015, 15:45:55 pm »
Ik denk dat ik er een gevonden heb.
http://vimeo.com/54131520