Topic: [Project] Scene Modelling - Gebouw  (gelezen 7884 keer)


superjamie

« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2017, 17:38:31 pm »
Ik ben van plan om morgen naar de glazenpui te gaan en dan weer een nieuw project te beginnen.
Ik denk dat ik deze project misschien een andere keer verder maak. Ik wil morgen beginnen aan
een dorp met een kerk, een gebouw, een plein en nog een lift... het dorp moet aan het volgende
voldoen:

- Een dorp met daarin:

    * Een Kerk
    * Een Gebouw met twee verdiepingen en een trap naar de tweede verdieping
    * Een Ondergrondse Lift naar een grot
    * Een Plein over die grot met een doorkijkje



Dat word mijn nieuwe project vanaf morgen, ik laat dit project even rusten voor hoop ik een andere keer.
Ik ben van plan om naast dit project nog een andere project te starten... maar ik ben nu niet van plan om
dit project (het project van het gebouw waar ik mee bezig ben) op te geven... ik wil em zo nog wel op
mijn externe schijf zetten, voor het geval mijn computer crasht...


« Laatst bewerkt op: 19 mei 2017, 18:58:50 pm door JamieVanCadsand »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2017, 20:00:03 pm »
je maakt jezelf gek met al die projecten, maak iets af!

superjamie

« Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2017, 21:27:59 pm »
je maakt jezelf gek met al die projecten, maak iets af!

Dat is waar... ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga morgen als het goed
is naar de glazenpui en dan weer verder aan kamer1... om tael lampen
in te bouwen... en dan later aan kamer2 werken.

Je hebt helemaal gelijk !.



Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 20 mei 2017, 11:16:04 am »
Maak de kamer af inclusief materialen, ik help je ook niet meer met je fouten met je vragen of wat ook ,het heeft absoluut geen zin bij je ,jammer maar waarheid.

superjamie

« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2017, 21:52:16 pm »
Maak de kamer af inclusief materialen, ik help je ook niet meer met je fouten met je vragen of wat ook ,het heeft absoluut geen zin bij je ,jammer maar waarheid.

Daar ben ik mee bezig... ik heb vandaag nog een paar lampen ingebouwd, maar ik moet nog een
hoop modelleren dus o.a. kamer2 en een o.a. een lift naar buiten en dan ook nog meer gangen en
kamers... het is nog een hoop werk, maar volgend schooljaar krijg ik mogelijk een nieuwe vrijwilliger
voor python, dus heb ik ook zeker minder tijd om het af te maken - mocht ie nog niet af zijn.

Maar ik ben van plan om de scene later in de blender game engine toe te passen met de materials,
maar het probleem is het uploaden van blender games naar het forum... het is ook maar om te
oefenen. Maar als ik python ga leren heb ik er zeker weinig tijd voor, dus ik hoop voor die tijd nog
flink door te werken als ik zin heb. Maar het ging ook meer om het modelleren, maar als ik het nog
red zal ik willen proberen om ook game materials in te bouwen... maar dat is maar de vraag of ik
dat red i.v.m. volgend schooljaar met mijn vrijwilliger voor python, want dan wil ik me meer op
python richten. Het liefst zal ik eerst de materials willen maken in cycles en dan baken, maar daar
is mijn laptop als mijn computer geloof ik niet krachtig genoeg voor, dus dat zal ik niet redden...

Daarnaast ging het meer om het leren modelleren van game-scenes, maar ik wil gelijk proberen
om er een gamepje van te maken, maar dan moet het project nog wel goed lopen. Maar misschien
kan ik als ik die vrijwilliger voor python heb de zaterdagen op de glazenpui nog gebruiken om dan
nog verder te gaan aan dit project.


Ik ben al wat verder met kamer1, heb wat lampen ingebouwd:


Dit is wat ik er vandaag zeker aan hebt gedaan... in elk geval wat lampen !




EDIT1:

Oh ja... en ook nog een schuif deur ingebouwd...





EDIT2:

Nu ook wat pijpleidingen erbij gedaan, hoewel deze een beetje een mindere kant is van
dit project, de bovenkanten en onderkanten zijn wat scheef.

Pijpleidingen erbij gedaan:



Pijpleidingen Object Mode:




Kamer1 is geloof ik af... nu kamer2...




EDIT3:

Nu ben ik dus bezig met kamer2... hij is nog niet af, er moet nog een aantal dingen bij.

Bezig met kamer2:


Kamer2 Inzicht:

« Laatst bewerkt op: 22 mei 2017, 20:55:37 pm door JamieVanCadsand »