Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 292
3976
Traditionele artwork / Re: Golfballen
« Gepost op: 03 november 2013, 22:30:05 pm »
Misschien zou je de mist wat op de achtergrond houden zodat de golfbal en gras op de voorgrond wat scherper wordt en nog wat spelen met het Hemi licht dat kan wat minder denk ik  :?:

Hier een tutorial over mist
http://www.youtube.com/watch?v=uZeO1Tx87wQ
Succes.

3977
Onderhanden werk / Re: WIP - nieuwe logoanimatie
« Gepost op: 03 november 2013, 21:55:19 pm »
Dat is balen  :(
Maar ik herken het vloeken als het niet gaat zoals je het in gedachten hebt.
 :idea: Is dat rendere met een Render farm geen oplossing?
Wij wachten geduldig af en het zal zeker goedkomen met je Logo animatie. ;)

3978
Eindresultaten / Re: Wereldbol als golfbal
« Gepost op: 03 november 2013, 20:54:59 pm »
Mooi die golfbal structuur.
Ik ga gelijk opzoeken hoe je dat hebt gemaakt  ;)

3979
Traditionele artwork / Re: Golfballen
« Gepost op: 03 november 2013, 20:50:19 pm »
Mooi hoor als dat je eerste creatie is.
Maar je hebt wel teveel licht van de lichtbron op de golfbal misschien kun je dat licht wat minder fel zetten en er een Hemi licht bij plaatsen.
Zo krijg een betere lichtval op je golfbal en van het Hemi licht krijg je geen schaduw en dat is weer handig anders krijg je dubbele schaduw in je image.

3980
Blender Interface / Re: rollende bal in het gras
« Gepost op: 03 november 2013, 18:12:53 pm »
RDL,
ik heb de blend file van  https://www.dropbox.com/s/bpmf2t8n7vg6s ... sing.blend
Gedownload en als ik de blend file daarna aanklik dan start Blender gewoon op.
Het werkt  :!:

3981
Experimenten / Re: expirimentje
« Gepost op: 03 november 2013, 14:48:54 pm »
Ziet er weer goed uit!!
Maar ga zo door met die experimenten daar krijg ik weer inspiratie van zie de invasion of the xmas balls :D

3982
Onderhanden werk / December
« Gepost op: 03 november 2013, 11:23:40 am »
Ik kan niet wachten tot december dus hier al een frame wat straks een animatie moet worden.
Hopelijk krijg ik het binnen een redelijke tijd gerenderd.  ;)

3983
Animaties / Re: FlipperballenBaan
« Gepost op: 03 november 2013, 10:58:41 am »
blenderbrammetje en Nathan,
Heel mooi gemaakt ik vindt dit animatie werk al heel wat om te maken dus mijn pettje af.  ;)
Ik vindt het mooi idee die glazen bak en leuk uitgewerkt maar om meer sfeer te krijgen zou ik beginnen met de bak in het donker en deze door knipperend licht wat langzaam aan gaat zo tot leven te zien komen en daarbij wat meer licht wat feest uitstraalt.  ;)

Jongens mooi werk en wat ik hierboven zeg zijn alleen mijn gedachtes die ik zelf ook nog niet kan uitvoeren met blender  :oops:
Succes met het verder uitwerken van jullie animatie.

3984
Over Blender / Official release Blender 2.69
« Gepost op: 31 oktober 2013, 22:20:07 pm »
Nu is het dan zover de official release Blender 2.69 is uit.
http://www.blender.org/download/get-blender/

3985
Experimenten / Re: Water simulatie
« Gepost op: 30 oktober 2013, 16:59:14 pm »
Niet zo snel opgeven  ;)
Bekijk deze tutorial maar eens het interessante begint bij de tijd 12:15

http://www.youtube.com/watch?v=CAEOq5hP15A

3986
Experimenten / Re: water
« Gepost op: 29 oktober 2013, 17:02:32 pm »
Citaat van: "Jogai"
Volgende keer zou ik eerst naar losse frames renderen. Dan kan je achteraf nog wat spelen met losse frames. In dit geval zou iets langzamer al realistischer overkomen.

Het loopt lekker dat water maar het lijkt wel een beetje op kwik daarik wil ik wel even bijzeggen dat ik het niet beter kan. ;)
Voor losse frames renderen heb je hier een tutorial over hoe je het beste een animatie kan renderen .
http://www.blenderguru.com/videos/rendering-animations/

3987
Hardware / Re: DBC renderfarm
« Gepost op: 27 oktober 2013, 15:59:09 pm »
Een vraagje over Renderfarm ?
Ik heb boven nog oude computers staan een Pentium 3 en 4 kan ik daar nieuwe videokaart in plaatsen en deze gebruiken als een eigen renderfarm om deze te laten samenwerken met mijn laptop.
Zelf ben ik er ook niet zo voor om je systeem over te dragen aan de wereld. ;)

3988
Animatie en Rigging / Re: Ben op goede weg maar ik doe iets verkeerd denk ik
« Gepost op: 27 oktober 2013, 15:35:50 pm »
Ik ben niet zo goed in rigging maar zelf heb ik al eens een keer een model gerigd en heb daar deze tutorial nog van.
Misschien heb je er wat aan.  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ysMueIma_-E

3989
Experimenten / Re: tadaa alweer een fluid dingetje
« Gepost op: 26 oktober 2013, 18:55:19 pm »
Mooi hoor!!
Volgens mij is het heel wat worstelen met de fluid instellingen om dit resultaat te krijgen.
Maar als je het fluid project nog gaat herdoen dan heb ik ook nog een puntje,  ik zou zelf de glazen wat minder dik maken.
RDL ga weer lekker door met knutselen ik ben benieuwd wat het eind resultaat wordt.

3990
Leden stellen zich voor / Re: Yskonyn stelt zich wederom voor.
« Gepost op: 24 oktober 2013, 22:20:39 pm »
Yskonyn,
Je bent weer van harte welkom en ook van mij gefeliciteerd met je zoon.
Het is mooi als papa om z´n kleine drums te zien opgroeien maar voor de opa en oma is het gewoon geweldig en daar kan ik dan weer over mee praten.  ;)
Net als jij heb ik ook het boek Blender voor Dummies en daarna heb ik het boek Mastering Blender second edition aangeschaft.
Ik ben van mening dat die boeken heel handig zijn als je de Engels taal beheerst maar ik kan het maar een klein beetje lezen en om het te begrijpen moet ik het meerdere keren lezen.
Voor mij zijn dan ook Tutorials een mooie manier om blender onder de knie te krijgen en niet te vergeten dit
fantastische Forum :)
Zijn er vragen stel ze dan hier er is altijd wel iemand die je kan helpen
Succes.

Pagina's: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 292