Topic: Postimage  (gelezen 4108 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 17 juli 2018, 20:27:09 pm »
We geven onze geplaatste images helemaal uit handen bij Postimage,  ze kunnen de images voor altijd overal voor gebruiken.
Eigelijk wil ik dat niet maar hoe kan ik anders mijn images hier posten? ::)

Postimage:
Door een bestand of andere inhoud te uploaden of door een opmerking te plaatsen, verklaart en garandeert u ons dat (1) dit niet in strijd is met of inbreuk maakt op de rechten van iemand anders; en (2) u hebt het bestand of andere inhoud die u uploadt gemaakt, of heeft op andere wijze voldoende intellectuele eigendomsrechten om het materiaal te uploaden in overeenstemming met deze voorwaarden. Met betrekking tot elk bestand of inhoud die u uploadt naar de openbare delen van onze site, verleent u PostImage een niet-exclusieve, royalty-vrije, eeuwigdurende, onherroepelijke wereldwijde licentie (met sublicentie en toewijzingsrechten) om te gebruiken, om online te tonen en in elke willekeurige huidige of toekomstige media, om afgeleide werken van te maken, om downloads van en / of distributie van dergelijke bestanden of inhoud mogelijk te maken, inclusief ingesloten (hotlinked) in websites van derden die anders niet zijn gelieerd aan PostImage. Voor zover u een dergelijk bestand of inhoud verwijdert uit de openbare gedeelten van onze site, wordt de licentie die u toestaat voor PostImage overeenkomstig de voorgaande zin automatisch beëindigd, maar wordt deze niet ingetrokken met betrekking tot een bestand of inhoud die PostImage al heeft gekopieerd en in sublicentie zijn gegeven of zijn aangewezen voor sublicentie.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2018, 20:31:57 pm »
Ik baal van ze alle fotos zijn gewoon weg.
Maar wat je zegt is bijna overal zo.
Veel pagina's hier kunnen dan ook verwijderd worden door dat de uitleg weg is.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2018, 20:34:15 pm door Ruud »

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2018, 10:17:55 am »
Ik baal van ze alle fotos zijn gewoon weg.
Maar wat je zegt is bijna overal zo.
Veel pagina's hier kunnen dan ook verwijderd worden door dat de uitleg weg is.

Ik zal het echter niet weten...

Als ik met blender aan iets serieus werk (hoewel ik mezelf op het moment niet veel (wel afentoe) met
blender bezig houd), doe ik meestal wel copyright, maar mensen kunnen net zo goed naar dbc-3d surfen
en onze images van dit forum plukken en ze dan gebruiken voor alles wat niet toegestaan is i.v.m. onze
auteurs-rechten...

Dus of dat uitmaakt, ik denk inderdaat dat je dit altijd blijft houden, al zal je de images gelijk van
je computer, naar het forum kunnen uploaden (wat natuurlijk onmogelijk is)....


« Laatst bewerkt op: 27 juli 2018, 10:20:13 am door JamieVanCadsand »
Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2018, 11:10:22 am »
Daar gaat het mij niet om, als er hier een uitleg staat hoe je iets doet met bijbehorende foto's en het is weg is je uitleg ook weg.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2018, 11:35:59 am »
Is inderdaad zonde dat de afbeeldingen uit alle oude topics weg zijn. Daarmee is een hoop uitleg verloren gegaan.
Ik vraag mij af of het nog hersteld kan worden maar ik vrees het ergste.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2018, 20:29:51 pm »
Ik las dat ze waren gehalveerd in servers geldproblemen. Dus het is weg.