Topic: Physics : Verhoudingen en massa van munten goed krijgen ?  (gelezen 13311 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2015, 14:09:58 pm »
Hé , daar heb ik nog geen moment aan gedacht, wel de bouncing op 0 gezet natuurlijk...
Ik zou denken dat de Damping allen het object zelf vertraagd maar je weet maar nooit ! :)

Ga ik proberen, ik zet ze allemaal op 0. Verder had ik bedacht dat als dat niet genoeg helpt ik de scene even opnieuw bouw maar dan niet in Blenderunits-mode maar in Metric mode.... Het komt alles goed !  8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 20 januari 2015, 15:16:11 pm »
Damping reduceert het bouncen.
Ik zag het ergens voorbijvliegen in een tutorial :)
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2015, 15:17:49 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 20 januari 2015, 15:20:27 pm »
Misschien kun jij degene verstaan ik niet in ieder geval ,maar hier wordt het aangegeven hoe je dit reduceert.
https://www.youtube.com/watch?v=j5AHWykm2ls
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2015, 15:22:38 pm door Ruud »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 21 januari 2015, 21:18:02 pm »
Ja , dat klopt maar het zorgt ook voor vertraging, of komt dat gewoon omdat mijn muntjes te groot zijn ?
Ze hebben een massa van om en nabij de 60.
Als ik ze met "calculate mass" laat berekenen dus ik denk dat ze gewoon te groot zijn....Ze hebben nl. wel de goede valsnelheid van 9.81

eerst nog ff proberen met damping op 0 , ook van de plane..... :)