Dutch Blender Community

Hulp => Animatie en Rigging => Topic gestart door: Menno Tomballe op 18 maart 2016, 15:20:38 pm

Titel: Importeren van Rig in scene
Bericht door: Menno Tomballe op 18 maart 2016, 15:20:38 pm
Hallo.

Hoe importeer ik deftig een rigged character in een scene? Ik zou meerdere keren hetzelfde character willen gebruiken in een scene.
Ik heb geprobeerd via in mijn "master" bestand het object te groeperen, met alles wat bij de RIG hoort, en deze te linken in mijn scene en daarna proxy maken. Echter komen al mijn lagen samen op 1 laag, en krijg ik deze ook niet meer deftig van elkaar.

Het rechter model is het model dat geïmporteerd is via linked. Zoals je kan zien heeft het alles op een laag gezet.

(http://s29.postimg.org/48xn219s3/Schermafbeelding_2016_03_18_om_15_18_43.jpg) (http://postimg.org/image/48xn219s3/)

Is een eenvoudigere manier?

Groeten

Menno
Titel: Re: Importeren van Rig in scene
Bericht door: Ruud op 18 maart 2016, 15:34:37 pm
Ik ben er niet echt in thuis, ik kan je er niet mee helpen.
Kun je niet een kopie maken van een import model en die toewijzen naar een andere layer?
Titel: Re: Importeren van Rig in scene
Bericht door: Menno Tomballe op 18 maart 2016, 15:49:03 pm
Goh, was het maar zo eenvoudig... Jammer dat het niet gewoon copy/paste was... Zou me veel minder gefrustreerd maken haha
Titel: Re: Importeren van Rig in scene
Bericht door: IJp op 18 maart 2016, 16:48:21 pm
Heb je het al met Append geprobeerd te inporteren.