Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - reekje

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
108
Hallo
Hoe moet ik de instellingen van de png exporter in de gimp zo zetten dat dit het meest optimale is voor gebruik in 3d software
ik weet als ik textures maakte voor secondlife dat dat nouw gold

dus als ik de texture open in de gimp en ik ga naar exporteren als  dan komt er een venster te te voorschijn met opties over hoe ik de png wil opslaan  of ik het alfa canaal opgeslagen wil hebben en dergelijke
wat moet ik daar beslist aan of uit zetten

dankje

reekje

109
Ik heb net de teuterial gekeken en de plugin geinstalleerd

Hij zit in filters>projecties>inscene
dus nu ze allemaal in PNG omzetten zodat ik ze als texture pak kan aan boeden

heel hartelijk dank

reekje

110
Hallo
Ik heb een hele boel foto's en ander beeld materiaal waarvan ik textures wil maken om deze vervolgens als donatieware of voor een klein prijsje aan te bieden.

maar nu wil ik weten welke programmaś ik voor welke mappen kan gebruiken  en waar deze mappen aan moeten voldoen

Ik zag hier ergens al normelmaponline voorbijkomen en ik weet dat je sommige van die mappen ook heel mokkelijk in de gimp kan maken
welke mappen zijn er . wat doen ze en waar moeten ze aan voldoen?
hoe maak je deze en met welke gratis software kan je dat doen?

reekje

111
op blender 2d.com wordt wel gesproken over een rig voor een karakter dat uit losse delen bestaat maar waar vind ik info over dat tweenen????

reekje

112
Dank jullie wel
Ik hoop dat het volgende er ook bij zit
ik wil de volgende dingen leren namelijk twenen dus automatich de inbetweens genereenen onder bepaalde voorwaarden kan synfig studio dat maar hopelijk belder ook

maar deze ga ik de komende tijd rustig bekijken

nogmaals dank

113
Hallo
Ik wil leren 2d animaties maken in blender

en wel van tekeningen die met potlood en gimp gemaakt heb
ik wil de volgende dingen leren namelijk twenen dus automatich de inbetweens genereenen onder bepaalde voorwaarden kan synfig studio dat
de sene belichten
de tekeningen per frame inporteren    Dus een vaste scene waar in per frame steeds een andere tekening in staat voor als autoseem niet lukt in dat gegeven geval
lipsinck in combinatie met crese pensil
en wat verder belangrijk is voor 2d animaties in blender

ik heb wel al enige dingen gevonden oa www.blender2d.com


groetjes reekje

114
Leden stellen zich voor / even voorstellen
« Gepost op: 18 februari 2014, 14:09:13 pm »
Hallo ik ben reekje
Wat blender betreft ben ik een echte beginner
maar kan wel al aardig werken met 2d afbeeldingen in the gimp en andere free software
mijn computers draaien op xubuntu 12.4 en zijn nog niet sterk genoeg voor hele werelden maar eerst moet ik toch losse objecten maken en dat lukte me wel al in wings3d dus dat zal ook wel lukken met blender op deze machine.
gelukkig krijg ik over anderhalve maand een snellere computer speciaal voor het werken met blender.
Verder heb ik al her en der wat blender lessen in de vorm van video tuts en boeken vandaan gehaald
die ga ik de komende tijd rustig doornemen.

iik maak veel taal fouten dat komt omdat spelling niet meen sterkste kant is ik doe mijn best dat tot een minimum te beperken
verder kan ik niet best zien maar wel genoeg om me bezig te houden met mooie plaatjes maken en later ook animaties.verder kan ik soms een beetje vreemd door de bocht komen of dingen verkeerd opvatten dit komt doordat ik de stoornis van asperger heb maar een voordeel aan die stoornis is wel dat ik creatief ben zowel in woord als in beeld

ik geloof dat ik nu wel zo een beetje verteld heb wat belangrijk is om van mij te weten

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]