Topic: Herry  (gelezen 10056 keer)


Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 02 oktober 2012, 12:20:34 pm »
Citaat van: "ijp"
Ja ik doe natuurlijk mee en iedereen mag mijn laatste Manga Zus gebruiken.
Ik moet wel even kijken hoe ik dat op mijn website zet dat jullie Manga Zus kunnen dowloaden.
Als ik klaar ben dan zal ik een nieuw bericht Manga Zus Riggen plaatsen, als jullie het daar mee eens zijn.

Moglijkheid: toch maar Dropbox installeren, zo nog niet gedaan, zou ik dan je kunnen aanbefelen (levert voor mij 500 [Kb of Mb] meer op  :D )

Hoe heb je eerste .blend gekregen (vergeten) dat nog eens doen en ik kan het 'tijdelijk' op mijn webspace ter beschikking stelll (heb bij petergragert ... geen beperking in ruimte).
En zippen van .blend activeren (Ctrl Shift U ... daar naar File en Compress File aanvinken , en eventjes controlleren of het werk saven als default?!)

Herry, dat Python gedoe, wordt evtl. voor jullie heel erg makkelijk: mijn addon halen en naar
*/"REALEASE"/scripts/addons/  uitpakken (is een zip) en in blender activeren.
Manga-meisje openen en dan de script met naam invullen en nog 1, 2 kliks laten werken ...
"REALIASE" is op je PC  zoiet als 2.63 namelijk je Blender versie!
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Doei
       Peter

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #16 Gepost op: 02 oktober 2012, 16:51:04 pm »
Citaat van: "PKHG"
Citaat van: "ijp"
Ja ik doe natuurlijk mee en iedereen mag mijn laatste Manga Zus gebruiken.
Ik moet wel even kijken hoe ik dat op mijn website zet dat jullie Manga Zus kunnen dowloaden.
Als ik klaar ben dan zal ik een nieuw bericht Manga Zus Riggen plaatsen, als jullie het daar mee eens zijn.

Moglijkheid: toch maar Dropbox installeren, zo nog niet gedaan, zou ik dan je kunnen aanbefelen (levert voor mij 500 [Kb of Mb] meer op  :D )

Hoe heb je eerste .blend gekregen (vergeten) dat nog eens doen en ik kan het 'tijdelijk' op mijn webspace ter beschikking stelll (heb bij petergragert ... geen beperking in ruimte).
En zippen van .blend activeren (Ctrl Shift U ... daar naar File en Compress File aanvinken , en eventjes controlleren of het werk saven als default?!)

Herry, dat Python gedoe, wordt evtl. voor jullie heel erg makkelijk: mijn addon halen en naar
*/"REALEASE"/scripts/addons/  uitpakken (is een zip) en in blender activeren.
Manga-meisje openen en dan de script met naam invullen en nog 1, 2 kliks laten werken ...
"REALIASE" is op je PC  zoiet als 2.63 namelijk je Blender versie!

Peter ik heb het al voor elkaar Manga Zus staat al op mijn website.
Als je zus download dan moet je wel even opletten, de eerste keer zit het download scherm achter de browser.
Ik ga nu een nieuw bericht maken.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 02 oktober 2012, 17:32:13 pm »
Na een beetje zoeken (  :D  ) heb ik haar gevonden en kan haar bewonderen in Blender 2.64 ...

Ik denk, dat je voor animeren, de Mirror moet 'applyen' opdat rechts en links onafhankelijk van elkaar worden!

Ik ga nu nog even de "GingerBread Man" annimatie bestuderen, daarna komt 'zij' aan de orde!

Groetjes en bedankt!

EDIT:
Bah, het valt toch niet mee: hier via Raw Avi naar Gif converteerd (zal nog direct moeten checken!)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Doei
       Peter