Topic: leuk nieuws  (gelezen 4721 keer)


Offline 可憐狐

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 juli 2019, 10:52:42 am »
in the multiverse everything works in circles
even for those who think in straight lines

ExLibris

« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2019, 12:09:41 pm »
Dat is inderdaad goed nieuws, 4 ton per jaar voor drie jaar. Ben benieuwd wat wij daar als gebruikers van zullen gaan zien.

ExLibris

« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2019, 19:27:24 pm »
Er gaan in ieder geval een aantal extra developers ingehuurd worden. Zie Blender Today met Ton Roosendaal deze keer:

https://www.youtube.com/watch?v=qQZ9fXpXdtI

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2019, 15:23:14 pm »
Heel goed nieuws! :) ;D :D

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2019, 18:03:59 pm »

Offline 可憐狐

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2019, 19:33:35 pm »
zag het staan
nice, nice

ik heb 狐木 al om gegooid naar blender
in the multiverse everything works in circles
even for those who think in straight lines

Offline 可憐狐

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2019, 22:24:39 pm »
het is op zich goed nieuws en ik gun het ze vanuit mijn hart
nou ook wel een beetje omdat het mij weer een betere Blender belooft. maar waarom maak ik me dan zorgen?

ik zag iets staan van dat je moet uitkijken voor cadeautjes van Epic. zeker, No strings attached. ik heb wel meer te maken met grotere anime studio's. En ook hun geven leuke cadeautjes. 1st sample is fee. tot je hooked bent en voor je het weet ben je geen baas meer maar werk je voor een

ik heb dan een plank voor mijn kop en schaal 狐木 terug, ik ben een artist en geen loonslaaf, ik heb die vrijheid nodig om me creatief te kunnen uiten.

ik hoop dat Ton Roosendaal het zelfde is met zijn kindje. hij wordt groot en idd. bedrijven merken hem op. voor sommige is het moeilijk om vriend van vijand te kunnen onderscheiden als ze met leuke bedragen wapperen [iets wat voor hun maar kruimels zijn]. Micro$schoft heeft zo heel wat concurrentie de nek gebroken.

open source deelt gevoelige klappen uit en dat valt daar boven ook op
in the multiverse everything works in circles
even for those who think in straight lines

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2019, 14:48:23 pm »
Vergeet de fabels die zich verspreiden en kijk naar de license die is gegeven . Stel ze komen met die onzin ,wie kan mij controleren of ik een versie van blender gebruik voor deze onzin , broodje aap verhaal in mijn ogen. Onderweg de spelregels veranderen zal een rechter nooit goedkeuren.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2019, 14:53:28 pm door Ruud »

Offline 可憐狐

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2019, 17:58:04 pm »
even snel ik ben over een paar uur weg

de licentie was wat mijn vermoeden aan wakkerde dat ze bij blender probeerde de boel wat meer dicht te timmeren

dit alles is meer een vermoeden van mij omdat ik om me heen kan kijken en tekens van wat ik zie ook in de software tegen kom. ook al wil ik vrij zijn, ik ben afhankelijk er van en moet daarmee op langere termijn plannen. ik heb voor blender gekozen omdat ze bezig zijn met USD en ook wel een beetje omdat andere pakketten voor mij te weinig vrijheid bieden in dat cloud gebeuren. met grote companies krijg je alleen recht op copyright als je de advocaten kunt betalen, zo is het nu eenmaal

waar ik mijn bezorgdheid over uitsprak was niet zozeer dat wat ze nu gekregen hebben. idd, het kost te veel dat tijdens te veranderen. ik had het meer over het afhankelijk maken aan geld. over drie jaar is dit contract afgelopen. wat ik dan vaak zie is als er een nieuwe komt, dan worden er enkele makkelijk te slikken verlangens geuit, de daaropvolgende weer wat meer.

in het begin natuurlijk die niet veel voorstellen. het is meer het wennen aan het idee dus die zijn makkelijk te slikken. en mee en mee schuif je naar de andere kant

ik meen maar, ik heb dit zelfs in de politiek zien gebeuren. omdat ik niet vaak in NL ben valt het op dat het steeds wat verder opschuift

maar goed. als je vragen hebt wat ik bedoel zul je moeten wachten tot ik weer in het land ben

tot die tijd ga ik er vanuit dat ze bij blender wel opletten. ze zullen vast ook wel weten dat we in een wereld vol wolven leven

ik ben weg
blech, heb geen zin in de trip, maar vrouwtje wordt boos en daar heb ik helemaal geen zin in ;)
in the multiverse everything works in circles
even for those who think in straight lines

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2019, 18:02:36 pm »
Sterkte met je vlucht :)