Topic: Enorme werelden creëren in BGE (wat zijn de systeem eisen ?)  (gelezen 2636 keer)


superjamie

« Gepost op: 06 juni 2016, 20:55:46 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ben momenteel aan het oefenen in de BGE en ik zit er aan te denken om een enorm
grote 3d wereld te leren creëren met relief-achtige graphics (met UV-Gebaseerde relief
effecten), maar wat zijn de systeem eisen om zulke enorme werelden te kunnen creëren ?...

Ik heb net een nieuwe grafische kaart in mijn computer laten zetten, maar bij "1 high poly
model" begint blender al te crachen...

Kunnen jullie voor mij op een rij zetten welke systeem eisen ik hiervoor nodig heb ?...

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 07 juni 2016, 07:33:28 am door superjamie »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2016, 01:03:22 am »
Wat voor CPU heb je , hoeveel geheugen ?
En wat voor GPU heb je oftwel , wat voor grafische kaart , met hoeveel geheugen ?

Grts Bram  ::)
« Laatst bewerkt op: 08 juni 2016, 19:48:34 pm door blenderbrammetje »