Topic: Blender Market.  (gelezen 3792 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 29 mei 2014, 07:38:44 am »
CG Cookie maakt zich op om een Blender Market te lanceren exclusief voor de Blender Gemeenschap, waar kunstenaars en ontwikkelaars hun professionele producties, tools en creaties kunnen verkopen.
Het doel van de Blender markt is om een ​​duurzaam ecosysteem dat de hele gemeenschap helpt, van basis-gebruikers tot geavanceerde professionals en ontwikkelaars.
Deze Info verkregen van Blender.org en is afkomstigt van:
http://www.blendernation.com/2014/05/28/blender-market-coming-soon/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+%28BlenderNation%29

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2014, 10:21:39 am »
mooie ontwikkeling, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van het gratis delen van addons, modellen etc.
maar volgens mij is de blendermarket meer gericht op professioneel gebruik zoals al in de tekst vermeld wordt.
dat maakt mij wel nieusgierig naar de  prijzen in vergelijking met producten voor andere software.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2014, 23:24:22 pm »
De Blendermarket is nu online!

http://cgcookiemarkets.com/blender/

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2014, 11:43:52 am »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2014, 12:10:40 pm »
Mwa, misschien niet als je meerekend hoeveel tijd en energie iemand er in stopt om zoiets te maken.

Ik geloof ook dat de market meer bedoelt is om producten voor professioneel gebruik te verkopen. Studios hebben niet altijd tijd om alles zelf te modelleren/ontwikkelen.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #5 Gepost op: 12 juni 2014, 13:22:41 pm »
Vind het wel meevallen, gezien het detail van de modellen! Die kunnen zo een professioneel project in.

Bij unity heb je ook zo iets. dat is inderdaad goedkoper, maar daar zijn de modellen ook iets meer basic dan hier.

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #6 Gepost op: 12 juni 2014, 15:04:11 pm »
Mooi dat het er is maar ik ga niets kopen :P  ik denk ook dat het meer is voor professioneel gebruik.
Ik heb eens rondgekeken en bij Automaps Textuure Group Maneger staat er een link naar game textures.com met free urban textures compleet met bumpmaps.
Deze textures heb ik gedownload en ik heb de  .TGA files omgezet naar .png files.
Dit is totaal 123 mb wil je deze files hebben geef dan even je mail adres dan verstuur ik ze met WeTransfer.

Wil je zelf de bestanden omzetten dan kun je ze hier downloaden.

http://gametextures.com/blog/2013/10/23/25-free-materials-over-at-opengameart-com/