Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - JvL

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 227
16
Animatie en Rigging / Re: Animation nodes addon: error na installeren
« Gepost op: 18 juni 2018, 19:30:45 pm »
Ruud heeft gelijk. Ik plaats normale berichten naar boven zodat bezoekers niet direct die onzin bovenaan zien staan.  ;)

Ik heb ook die ander topics gemeld als spam dus het zal wel snel verwijdert worden.

17
Animatie en Rigging / Re: Animation nodes addon: error na installeren
« Gepost op: 18 juni 2018, 16:08:23 pm »
Up

18
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 juni 2018, 16:06:38 pm »
Up

19
Andere software / Re: Natuur Met Krita
« Gepost op: 18 juni 2018, 16:04:30 pm »
Up..

20
Over Blender / Re: light sources
« Gepost op: 12 juni 2018, 06:27:39 am »
maar begin stiekem toch wel verliefd te worden op evee, was ik al op mikoo maar die zie ik niet zoveel meer... 8) :P ;D

Heb je al geprobeerd om driemaal met je hakken tegen elkaar te klikken? :P

21
Onderhanden werk / Re: sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 28 mei 2018, 06:04:14 am »
Je bent lekker de bloemetjes aan het buitenzetten!  ;)

22
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 mei 2018, 13:20:45 pm »
Gaaf man!  8)

23
Andere software / Re: animate cc
« Gepost op: 23 mei 2018, 12:32:27 pm »
Zullen we even naar boven halen waar dit topic eigenlijk over gaat? Voordat iedereen afhaakt door dat lange off-topic verhaal... ;)


Ik ben de laatste tijd heel druk bezig met Animate cc. Dit omdat het heel handig kan zijn om interactieve infographics te maken. Ik heb in het verleden wel aardig wat met actionscript 3 gedaan. Ben nu bezig om mijn interactie met javascript te maken. Ik probeer verder of ik de door animate gegenereerde html nog meer interactie kan bewerkstelligen. Of bijvoorbeeld, importeer ik een OAM-file in Dreamweaver en probeer of ik het kan laten communiceren met de html pagina waarin ik het heb geïmporteerd. het kost me veel hoofdbrekens. Zijn er mensen die ook aan het experimenteren zijn met deze problematiek?

24
Leden stellen zich voor / Re: Ik ben Arely.
« Gepost op: 20 mei 2018, 11:28:04 am »
Welkom op het forum.

25
Leden stellen zich voor / Re: Ik stel mij voor; Minke van Voorthuizen
« Gepost op: 19 mei 2018, 16:02:23 pm »
Welkom op het forum. Ik denk dat Blender je wel zal bevallen als je het eenmaal onder de knie hebt.

26
Onderhanden werk / Re: sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 16 mei 2018, 11:08:02 am »
Nee, het is meer een wolf in schaapskleren.  ;)

27
Onderhanden werk / Re: sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 15 mei 2018, 22:06:32 pm »
Nogal een onaf eindresultaat maar mijn tijd zit er weer op voor vanavond. Maar ik ben wel volledig zen... ;D



28
Leuterhoek / Re: postimage
« Gepost op: 13 mei 2018, 19:55:25 pm »
Ik heb er ook net eentje gepost.

29
Onderhanden werk / Re: sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 13 mei 2018, 19:54:56 pm »
Vandaag alleen even tijd om een basemesh te maken want ook dat moet je een beetje oefenen. Misschien dat ik hem morgen nog sculpt maar dan is het geen 'sculpt a day' meer.  ;)



30
Onderhanden werk / Re: sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 11 mei 2018, 23:44:47 pm »
Pfff...dat duurde langer dan ik had verwacht sinds mijn vorige post hier.  ;D
Maar vanavond eindelijk weer eens begonnen met kleien dus hier mijn sculpt van vandaag.



Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 227