Topic: [BGE] Texture Based Ambient Occlusion (SSAO)  (gelezen 2464 keer)


superjamie

« Gepost op: 01 juni 2016, 20:15:00 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ben momenteel wat aan het oefenen in de BGE en probeer een texture based
ambient occlusion te creeëren, gebaseerd op een ambient occlusion map...


Hier zie je een image die ik heb geupload, kijk goed naar de settings voor de material
texture van de ambient occlusion map en naar het object...



Ik heb een zwart wit texture ingeladen in de material, aangevinkt als ambient,
maar ik krijg geen ambient occlusion... Heeft iemand enig idee wat ik fout doe
en hoe je een texture-based ambient occlusion kan creeëren in de BGE ?...

Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 03 juni 2016, 21:08:38 pm door superjamie »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2016, 23:36:18 pm »
Geen idee.
Maar misschien heb je hier wat aan.

https://www.youtube.com/watch?v=c4BAUEfmh4E