Topic: Animatie Tattooconventie  (gelezen 4082 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Gepost op: 15 maart 2014, 18:02:05 pm »
De animatie waar ik het werk aan mijn samuraichick voor moest onderbreken is iets eerder klaar dan ik had verwacht dus daar ben ik blij mee.
Het is een aankondiging voor de tattooconventie waar ik al eerder een promo voor had gemaakt en hij is gebaseerd op een poster die door iemand anders is gemaakt.
Het ontwerp leende zich prima om daar in Blender iets mee te doen dus dat kon ik natuurlijk niet laten gaan.
Modeling, texturing, animatie en geluid heb ik allemaalzelf gedaan en ik heb geprobeerd om het originele ontwerp zoveel mogelijk in stand te houden.

Poster:



Animatie:

http://www.youtube.com/watch?v=Z2RoLy7SXEw

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2014, 23:52:03 pm »
JvL,
Het zal zeker heel mooi zijn maar ik kan de Animatie niet zien, hij geeft aan Deze video is privé
 :-\

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2014, 00:36:47 am »
Haha sorry, normaal publiceert hij hem automatisch maar nu stond hij nog op concept.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2014, 12:02:23 pm »
Heel mooi gemaakt ik zou het niet beter kunnen. echt mooi.
Maar ja daar komt hij weer ::) als ik de animatie zie en ik hoor de mooie muziek, die zich in mij opzicht weer uitstekend leent om het logo op een mystieke manier te laten oplossen.
Ik denk daar bij een soort van uit elkaar vallen en weg faden.
Maar dat is mijn smaak dus trek je er niets van aan het is en blijft een mooi gemaakte animatie. :-[ ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2014, 14:58:01 pm »
Dank je ijp, op zich heb je wel een punt hoor maar helaas heb ik bij dit soort projectjes vaak te maken met een deadline.
In dit geval moest het dit weekend online gezet worden i.v.m. de datum van de tattooconventie en dan moet je dus keuzes maken om het haalbaar te houden.
Op zich had ik idd nog wel een mooie dissolve willen inbouwen maar dat had ook de rendertijd verhoogd en die heb ik ook nog niet eerder gebruikt in combinatie met de freestyle render dus misschien had ik er dan te laat achtergekomen dat het niet werkt.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2014, 07:52:34 am »
Even wat screens:








De animatie (Graph Editor):


Video- en soundediting (Video Sequencer):


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2014, 21:06:49 pm »
Dat ziet er interessant uit, ik zie nu hoe je het vuur hebt gemaakt ik ga ook eens een brandje stichten. ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #7 Gepost op: 17 maart 2014, 21:39:47 pm »
Moet je zeker eens proberen. Bereid je wel voor op heel veel spelen met instellingen om het precies zo te krijgen zoals je zelf wilt (zoals met elke sim eigenlijk).
Ik heb zelf geen compositing gebruikt vanwege de catoony (is dit eigenlijk wel een woord  :P) uitstraling die ik nodig had maar dit heb je meestal wel nodig om het er echt realistisch uit te laten zien