Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 292
3856
Modelleren / Re: deur maken
« Gepost op: 22 januari 2014, 17:21:15 pm »
Blom3dd,
Ik denk dat je van een plane een mooi gebogen bovenkant kan maken, subdivide alleen de bovenkant b.v.b. 15 keer en trek deze in het midden uit met Proportional Editing.
Maak je glas ook van een plane en zorg dat de kant aan de gebogen bovenkant van de deur hetzelfde aantal vertex heeft dus subdivide deze ook 15 x en druk dan f voor fill.



Voor Proportional Editing zie tutorial.
http://vimeo.com/33031161

3857
Leuterhoek / Re: Nieuwe aanwinst voor DBC
« Gepost op: 21 januari 2014, 22:48:39 pm »
Je kan inderdaad trots zijn op je dochter ik kon dit namelijk 2 jaar geleden nog niet maken met Blender. :oops:
De ene dochter Manga en de jongste nu al een huis met Blender, dan hebben ze het van geen vreemde ze hebben het in hun vingers.
Dat zou ik zeker stimuleren ;)

En zeg maar dat ik het heel gaaf vindt dat ze dit al kan maken. 8-)

3858
Leuterhoek / Blender User Community.
« Gepost op: 20 januari 2014, 22:40:13 pm »
Hier zijn de Blender User Community te vinden maar er is maar 1 Nederlandse en dat is de Dutch Blender Community!!! deze dus ;)
http://www.blender.org/get-involved/user-community/

3859
Animaties / Re: Onderwaterwereld.
« Gepost op: 18 januari 2014, 19:38:34 pm »
3dhype heeft me er op gewezen om caustics te gebruiken maar ik heb wat tutorials bekeken maar dat vond ik nog al een heel gedoe. :(
Dus ik heb zelf iets bedacht om een plane met een voronoi textuur te animeren met hier op een nep caustics effect en deze transparant gemaakt.
Voor mijn doen is het volgens mij redelijk gelukt ;)
Animatie volgt straks ik kon het niet laten om nog wat toe te voegen. ;)

3860
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 18 januari 2014, 19:24:42 pm »
Het valt niet mee om met automatic weights te werken, bij mijn mangazus bleef er van alles meebewegen maar dat heb ik opgelost om haar gewoon minimaal te laten bewegen :D (Geen doorzetter). ;)
Maar zo te zien is JVL wel een doorzetter en dat belooft straks wat, dat wordt een perfecte animatie ;)

3861
Animaties / Re: Onderwaterwereld.
« Gepost op: 18 januari 2014, 19:11:28 pm »
Bewerkte afbeelding van de nieuwe animatie.

3862
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 16 januari 2014, 23:57:34 pm »
Ik ben ook eens met weight paint bezig geweest en bij mij was het een doffe ellende ;) dus ik snap dat je wat anders probeert.
Maar met die bones ziet het er ook niet simpel uit ;) dus wens ik je heel veel geduld en heel veel succes.

3863
Animaties / Re: Onderwaterwereld.
« Gepost op: 16 januari 2014, 23:48:40 pm »
Bedankt RDL voor het mee denken.
Ik ben zelf aan het uitproberen geweest en het is zo simpel  :oops: je maakt gewoon de emitter groter en de vissen zitten dan niet meer in het midden op een kluitje.
Morgen ga ik de 300 frames opnieuw renderen met een (caustics) hiervoor gebruik ik op de grond een fake waterschittering en verder hoop ik dat de vissen er ook beter uit zien. ;)

3864
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 januari 2014, 20:02:21 pm »
Mooi hoor het ziet er heel goed uit.

3865
Ik weet niet of ik goed zit maar ik heb ooit deze tutorial gezien en misschien heb je er wat aan.
http://www.blendtuts.com/3d_and_real_compositing

3866
Animaties / Re: Onderwaterwereld.
« Gepost op: 13 januari 2014, 23:13:51 pm »
Ja die vissen maar hoe krijg je nou de vissen uit de emitter dat ze niet op een kluitje zitten in het midden. ;)

3867
Animaties / Re: Onderwaterwereld.
« Gepost op: 13 januari 2014, 22:57:44 pm »
De steen was een steen maar door het verder te modeleren ontstaat er ineens iets waar ik wat in zie en wala daar ontstaat mijn geel oranje fantasie onder water koraal.
Vandaar ben ik verder gegaan met de vissen deze zijn gemaakt van een plane met een Wave modifier/Solidify modifier en weergegeven via een particle systeem Boids.
Met Boids  ben ik nog niet zo goed vandaar dat er zoveel vissen in het midden zitten ;)

De steen gemaakt van een plane met een Displace modifier met enkele textures en verder gemodelleerd.
Van de addon Ant Landscap en wat textures heb ik het zand gemaakt.
Het water is een plane met water textuur en een Wave Modifier
Plant is ook gemaakt met een plane met een plant textuur en een Wave Modifier
De anemoon is ook gemaakt met het particle systeem Boids en dit valt niet mee Boids wil niet zomaar doen wat ik wil maar vooruit het kan er mee door. :)
En nog een plane met water textuur voor de camera.
En tot slot veel uitproberen ;)

3868
Post Processing en Compositie / Re: Kleuraanpassing met nodes
« Gepost op: 13 januari 2014, 22:11:53 pm »
Misschien kan je hier wat mee.
http://www.youtube.com/watch?v=ia9icScLPkY

3869
Blenderbrammetje, ik zie dat je ook naar dezelfde kapper gaat :D
Mooi gemaakt en zo te zien ben je nog lenig zat maar toch zie ik liever Bruce Lee bezig  ;)

3870
Animaties / Onderwaterwereld.
« Gepost op: 12 januari 2014, 11:13:58 am »
Ik ben met Blender eens een steen gaan modeleren maar dit is het geworden onderwaterwereld.
http://www.youtube.com/watch?v=2sDsCweGeAg

Pagina's: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 292