Topic: Stitch!  (gelezen 8671 keer)


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #15 Gepost op: 04 maart 2018, 22:09:36 pm »
ja ... ik ga hem nog verbeteren.... maar wilde hem ff zien in kleur....  ik moet nog ogen maken ook....   

maar komt goed....   

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #16 Gepost op: 04 maart 2018, 22:50:11 pm »
toestand... me bovenste menubalk is weg...  die waar file enzo instaat....  en ik krijg hem maar niet terug... :-)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 maart 2018, 08:07:44 am »
Niks aan de hand. Een nieuw venster maken door te schuiven aan het driehoekje in de hoek van een bestaand venster. Ik neem aan dat je dat vaak gedaan hebt. Dan kies je er voor dat dit een info venster wordt. Het symbool is "i" en dan heb je het weer terug. Ik hoop dat het duidelijk is anders wil ik wel wat screendumps tonen.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 05 maart 2018, 11:23:47 am »
Ziet er goed uit!... ik denk dat ik de komende weekenden ook maar weer met blender
aan de slag moet gaan, oefenen om nog beter te worden!...

Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #19 Gepost op: 05 maart 2018, 17:47:10 pm »
Niks aan de hand. Een nieuw venster maken door te schuiven aan het driehoekje in de hoek van een bestaand venster. Ik neem aan dat je dat vaak gedaan hebt. Dan kies je er voor dat dit een info venster wordt. Het symbool is "i" en dan heb je het weer terug. Ik hoop dat het duidelijk is anders wil ik wel wat screendumps tonen.

gelukt... :-)

nu zoek ik mee weer scheel naar waar ik ook al weer de grote van de UV-afbeelding kon kiezen... hij staat nu op 1024x1024   en ik wilde hem groter....... pfff.

« Laatst bewerkt op: 05 maart 2018, 17:49:32 pm door swets »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 maart 2018, 19:04:03 pm »
In de image editor klik je new en dan kun je de grootte aanpassen en dan unwrappen.
Als er al een afbeelding staat, bv je laatste render moet je die wel even wegklikken.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 05 maart 2018, 22:06:46 pm »
Snap en zie wat je bedoelt koos, niks ten nadele van jouw swets...hoe simpel dat model in jouw ogen ook is voor mij is zoiets nog steeds een opgave en dat is als compliment bedoelt..;)

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #22 Gepost op: 05 maart 2018, 23:56:50 pm »
In de image editor klik je new en dan kun je de grootte aanpassen en dan unwrappen.
Als er al een afbeelding staat, bv je laatste render moet je die wel even wegklikken.

ik heb het gevonden.....   maar dat is wel met blender, als je het even niet gedaan heb, zoek je je scheel.... maar weer een stukje verder....

https://youtu.be/swxLUXnCUPA

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 06 maart 2018, 09:59:02 am »
Dan zijn wij er als geheugensteuntje. Wieweet moet ik Blender een tijdje laten liggen en weet ik dit zelf ook niet meer. Dan zijn er weer andere forumleden die even kunnen verhelderen.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #24 Gepost op: 06 maart 2018, 17:00:19 pm »
Snap en zie wat je bedoelt koos, niks ten nadele van jouw swets...hoe simpel dat model in jouw ogen ook is voor mij is zoiets nog steeds een opgave en dat is als compliment bedoelt..;)

ja... ik weet niet met welk gedeelte je moeite heb?
tis vooral een hoop geduld....   net zolang met die vertexen schuiven tot dat het lijkt op wat je wil hebben... :-)

huizen ofzo , iets rechthoekigs valt wel mee... juist allemaal van die ronde vormen is een hoop gedoe....

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 juni 2018, 14:02:41 pm »
up